seugard Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hepp! Har nylig kjøpt iphone 3GS. Hvis jeg for eksempel skal lese en mail som inneholder en link: Jeg trykker da på linken, åpner safari og når jeg da er ferdig i safari må jeg lukke både mailen og safari på en gang ved å klikke på "Hjem". Da er mitt spørsmål: Går det ikke an å kun lukke safari, uten å lukke mailen i tillegg? Har sett at du har en oppgavelinje på iphone 4. Går det an å laste ned en app som har samme funksjon for 3GS? Lenke til kommentar
torboe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du får opp den samme oppgavelinjen på 3GS som på iPhone 4 ved å dobbeltklikke på hjem-knappen Lenke til kommentar
seugard Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Du får opp den samme oppgavelinjen på 3GS som på iPhone 4 ved å dobbeltklikke på hjem-knappen Det er vel ikke helt det samme? Når jeg dobbeltklikker på hjem-knappen nå får jeg opp ikoner, ikke de programmene som kjører. Man får heller ikke lukket programmene du har oppe ved denne oppgavelinjen slik det er i iphone 4!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå