Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

fotspessialist? Vondt under foten nor det blir press

godkjenn

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 som har hatt et ubehaglig og plagsomt problem med føttene mine.

Jeg merker jeg får veldig vondt (Varm vond følelse under hele foten) nor jeg foreksempel står på Snowboard, wakeboard osv. Altså nor jeg gir press på føttna. Jeg har alltid trodd det var pga. for dårlige sko eller noe slikt, men jeg har kjøpt nye gode snowboard sko, og det hjalp ikke på noen måter. I dag var jeg ute og havrafta i max 1 time, og då ble det veldig mye press på føttna, og då fekk jeg vondt igjen, og det er veldig plagsomt.

Er det noen som vet hva det kan være? Hvordan jeg blir kvitt problemet og burde jeg gå til noen slags fotspessialist (har planer om å gjør det selvfølgelig)

Btw : Jeg går på en Snowboard skole, så jeg kommer til å holde veldig mye på med snowboard i år..

Blir veldig takknemlig for svar, og vil bare takke på forhand :) Takk!

Hilsen en takknemlig snowboard'er!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ofte når en står på snowboard/slalom o.l er skoene ofte trange, og det fører til at det verker under foten. Ellers har verking under foten ofte noe å gjøre med akillesen, og i dette tilfelle kan det ta ganske lang tid før verkingen gir seg.

Siden du nevner spesielt snowboard/wakeboard osv, så vil jeg tro at det er det første jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...