godkjenn Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei, jeg er en gutt på 19 som har hatt et ubehaglig og plagsomt problem med føttene mine. Jeg merker jeg får veldig vondt (Varm vond følelse under hele foten) nor jeg foreksempel står på Snowboard, wakeboard osv. Altså nor jeg gir press på føttna. Jeg har alltid trodd det var pga. for dårlige sko eller noe slikt, men jeg har kjøpt nye gode snowboard sko, og det hjalp ikke på noen måter. I dag var jeg ute og havrafta i max 1 time, og då ble det veldig mye press på føttna, og då fekk jeg vondt igjen, og det er veldig plagsomt. Er det noen som vet hva det kan være? Hvordan jeg blir kvitt problemet og burde jeg gå til noen slags fotspessialist (har planer om å gjør det selvfølgelig) Btw : Jeg går på en Snowboard skole, så jeg kommer til å holde veldig mye på med snowboard i år.. Blir veldig takknemlig for svar, og vil bare takke på forhand Takk! Hilsen en takknemlig snowboard'er! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg ville gått til en fotspesialist ja. Mitt gjett ville være at løsningen blir spesiallagde innleggssåler som passer foten din perfekt slik at belastningen blir bedre fordelt. Endret 16. september 2010 av Ekko Lenke til kommentar
godkjenn Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg ville gått til en fotspesialist ja. Mitt gjett ville være at løsningen blir spesiallagde innleggssåler som passer foten din perfekt slik at belastningen blir bedre fordelt. Ja, det er det jeg og tenker Lenke til kommentar
Gjest pdr Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ofte når en står på snowboard/slalom o.l er skoene ofte trange, og det fører til at det verker under foten. Ellers har verking under foten ofte noe å gjøre med akillesen, og i dette tilfelle kan det ta ganske lang tid før verkingen gir seg. Siden du nevner spesielt snowboard/wakeboard osv, så vil jeg tro at det er det første jeg nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå