Thakandar Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei alle sammen, trenger hjelp av eksperter! Har nettopp kjøpt med en: AMD 2500+ Barton TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2, Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA, og Silent Twin Dobbelvifte fra microplex. Jeg er helt grønn på overklokking, men er keen på å få opp AMDen min til en 3000+ nivå, uten å kutte av noen wire eller modde for mye.. Hvordan får jeg til dette på en enkel og trygg måte? Hva må jeg gjøre i BIOS? Veldig viktig at dette er stabilt, er ikke så farlig om det er 3200+ eller 2900+ til slutt, bare jeg får klokkan litt opp Takk for alle replies på forhånd! Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Du må ikke overklokke med en Silent Twin kjøler. Du beveger deg allerede i grenseland for hva Silent Twin klarer å kjøle når du har 2500+ Skal du overklokke så kjøp en swiftec eller alpha kjøler fra Microplex. Da er du klar for overklokking... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Også kan du lese guidene på www.overklokking.no så tenker jeg det begynner å hjelpe :wink: Lenke til kommentar
dj_aLek Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Eg er ikke sikker, men bør ikke du ha vannkjøling for å klokke så høyt opp, eller i alle fall en helt sinnsyk luftkjøling!!! :-? Lenke til kommentar
Thakandar Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Ok, tusen takk gutta! Får vel se hva jeg gjør da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå