RBW Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 AMD og Valve har nå startet et samarbeid for å dytte ut Radeon-drivere direkte på Steam. Les mer Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Etter de problemene jeg har hatt med BSOD i oppstart av Win 7 de siste Catalyst-versjonene, håper jeg ikke Steam gjør dette helautomatisk uten å spørre om bekreftelse... Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Gjelder dette bare på Windows 7, eller gjelder det på XP og? Har ikke w7, men har XP Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 har den siste versjonen, opplever ingen problemer. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kjenner mange som fremdeles bruker driveren som fulgt med i esken, så dette er kanskje ikke så dumt. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Får håpe man får velge om man skal installere driverne, har opplevd flere ganger at spill ikke funker eller at du får dårligere ytelse av nye drivere. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kjenner mange som fremdeles bruker driveren som fulgt med i esken, så dette er kanskje ikke så dumt. Det er også de som bevisst bruker en eldre versjon av diverse årsaker. Det er jo ikke noe kult for dem om de blir tvunget over på en ny driver. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Steam har jo i lengre tid hatt en funksjon som sjekker om du kjører nyere drivere (både nvidia og ATi). Men til nå har den ikke oppdatert driverne selv, bare henvist deg til de respektive hjemmesidene til grafikkbrikkeleverandørene. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kjenner mange som fremdeles bruker driveren som fulgt med i esken, så dette er kanskje ikke så dumt. Det er også de som bevisst bruker en eldre versjon av diverse årsaker. Det er jo ikke noe kult for dem om de blir tvunget over på en ny driver. Mmm, holder meg fremdeles til 10.7 driverene på hoved spill PC'en, grunnet det er merkbar ytelsesforskjell i bl.a. Napoleon:TW når jeg kjører spillet med nyere drivere. Litt synd, siden 10.8 fixer en del ting i andre spill (f. eks. Bad Company 2). Uansett, synes dette er en grei ordning. Ble positivt overrasket igår kveld da Steam informerte om Catalyst 10.9. Har som regel lest om driver oppdateringer fra AMD her på HW.no før noen andre plasser. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Neiiiiiii! Håper det er mulighet for å slå av denne funksjonen, da de nye driverene f*cker systemet mitt... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg måtte gå inn på menyen, så på steam->update AMDdriver-> så sa dem at jeg ikke hadde den nyeste. deretter lasta den ned! Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Neiiiiiii! Håper det er mulighet for å slå av denne funksjonen, da de nye driverene f*cker systemet mitt... Selvfølgelig velger du selv om du vil installere, doh... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kjenner mange som fremdeles bruker driveren som fulgt med i esken, så dette er kanskje ikke så dumt. Det er også de som bevisst bruker en eldre versjon av diverse årsaker. Det er jo ikke noe kult for dem om de blir tvunget over på en ny driver. jeg ble ikke tvunget til en ny driver. steam "spurte" meg om jeg ville se etter en oppdatering, og jeg takket ja! Også innstalerte den driveren. Alt fungerte problemfritt for min del Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg ønsker ikke automatisk oppdatering av drivere! Det er ikke alle drivere som funker like bra. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 ekke automatisk, tipper man får melding som når valve legger ut nye spill osv, akuratt nå kan man kan sjekke for drivern manuelt også Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Jeg fikk beskjed at jeg ikke hadde den nyeste driveren, og jeg takket ja til å få den lastet ned og installert. Restarted PCen etterpå, gikk rett til blue screen. Prøvde forskjellig for å få den til å funke igjen. Var rett før jeg gjennopprettet den tilbake til Mai måned, men så prøvde jeg å gjennopprette den til "siste virkende oppsett" elns. Da kom jeg hvertfall til windows. Så var det mye at og fram, endring av drivere og instillinger. Nu ser den ut til å funke noenlunde greit nok minus noen få problemer. Neste gang så finner jeg driverene og installerer dem selv. Endret 18. september 2010 av ScudNor Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Syntes dette er dritkjekt jeg. Føler ikke for å følge med på når nye drivere kommer ut, laste dem ned for så og installere manuelt hver bidige gang. Dette var enkelt og greit, og driverne fungerer knall som vanlig. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg fikk beskjed at jeg ikke hadde den nyeste driveren, og jeg takket ja til å få den lastet ned og installert. Restarted PCen etterpå, gikk rett til blue screen. Prøvde forskjellig for å få den til å funke igjen. Var rett før jeg gjennopprettet den tilbake til Mai måned, men så prøvde jeg å gjennopprette den til "siste virkende oppsett" elns. Da kom jeg hvertfall til windows. Så var det mye at og fram, endring av drivere og instillinger. Nu ser den ut til å funke noenlunde greit nok minus noen få problemer. Neste gang så finner jeg driverene og installerer dem selv. Blir jo samma dritten om du gjør det manuelt. Steam laster ned akkurat det samme som du laster ned fra hjemmesiden til produktet ditt. Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg fikk beskjed at jeg ikke hadde den nyeste driveren, og jeg takket ja til å få den lastet ned og installert. Restarted PCen etterpå, gikk rett til blue screen. Prøvde forskjellig for å få den til å funke igjen. Var rett før jeg gjennopprettet den tilbake til Mai måned, men så prøvde jeg å gjennopprette den til "siste virkende oppsett" elns. Da kom jeg hvertfall til windows. Så var det mye at og fram, endring av drivere og instillinger. Nu ser den ut til å funke noenlunde greit nok minus noen få problemer. Neste gang så finner jeg driverene og installerer dem selv. Blir jo samma dritten om du gjør det manuelt. Steam laster ned akkurat det samme som du laster ned fra hjemmesiden til produktet ditt. Det trodde jeg også. Men det var tydeligvis ikke helt det samme... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har hatt problemer med å installere driverne. At den skal finne resolutionen når den installerer så finner den ikke tilbake, så skjermen forholdet seg svart. Må da boote. Hvis jeg installerer etter oppstart er det null problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå