Gå til innhold

Følelser

Ny1Bruker

Anbefalte innlegg

Tja, håper noen svarer seriøst her da. Ikke bare dritt/usaklig.

Ekskjæreste: 1

Nåværende kjæreste: 2

Venninne til dem begge: 3

1 2 og 3 forklarer dem i forklaringen min.

Da jeg ble sammen med 1 så hadde hun en venninne(3) jeg fikk lett kontakt med og fikk følelser for. Jeg gjorde ingenting med saken fordi jeg følte det var feil. Dette er da 6 år siden. Så ble det brudd med 1 og jeg lovte å ikke røre noen av hennes venninner. Så jeg lot være.. Jeg snakket fremdeles med 3 ganske ofte, følelsene gikk jo aldri bort, men jeg kunne jo ikke gjøre noe.. Så etter en stund ble jeg sammen med 2 som er barndomsvenninne og nåværende venninne med 3.. Har vært sammen ganske lenge nå, men jeg merker jeg har fremdeles følelser for 3 og vil så gjerne si det til henne.. bare få det ut.. 3 har forresten samboer nå..

Burde jeg da bare gi faen i å si noe som helst? Vente å se kanskje en gang i fremtiden? Men når man er ute i 20årene som jeg er nå så er dette en fase hvor mange får unger.. gifter seg.. alt dette.. så venter jeg kan det fort være forsent om jeg ikke sier noe. Men det blir helt feil å si noe også.. Er bare livet er jo igrunn ganske kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du har sett for mange Richard Gere eller Hugh Grant filmer.

Hvis 3 har samboer er det å anta at 3 er lykkelig i den situasjonen 3 befinner seg i, så da er det dumt at du skal gå inn og kludre det til. Med jordens 7 billioner innbygere er jeg sikker på at du finner en løsning.

Si meg, hvilken jordklode bor du på? Må være trangt der!

Den må du utdype... Og sånn faktamessig er jeg veldig glad for at jeg bor i Norge, her er det ikke så trangt som i India og Kina feks. Men generelt sett blir det jo trangere og trangere. ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...