kikiriki Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen som kan hjelpe meg?? Hvordan får jeg nedlastede filmer/serier inn på min Experia X10 fra PC?? Jeg bruker Torrentz for nedlasting og VLC for å vise på data'n. Jeg har prøvd og bare kopiere og lime inn..men finner den ikke på mobila etterpå Og et lite annet spørsmål...hvorfor er det ikke noe Stop på musikken på mediascape?!?! bare pause,,også må jeg inn og task-kille det! Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Noen som kan hjelpe meg?? Hvordan får jeg nedlastede filmer/serier inn på min Experia X10 fra PC?? Jeg bruker Torrentz for nedlasting og VLC for å vise på data'n. Jeg har prøvd og bare kopiere og lime inn..men finner den ikke på mobila etterpå Og et lite annet spørsmål...hvorfor er det ikke noe Stop på musikken på mediascape?!?! bare pause,,også må jeg inn og task-kille det! anyone?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du må konvertere de til et format telefonen skjønner (MPEG4, H.264). Første jeg fant via google: http://www.videora.com/en-us/Converter/sony-ericsson-xperia-x10/ Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Du må konvertere de til et format telefonen skjønner (MPEG4, H.264). Første jeg fant via google: http://www.videora.com/en-us/Converter/sony-ericsson-xperia-x10/ hm.. ok skal prøve. Takk ;o) Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Eller installer Rock Player, som tar de fleste formater. Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Og et lite annet spørsmål...hvorfor er det ikke noe Stop på musikken på mediascape?!?! bare pause,,også må jeg inn og task-kille det! Nå kjenner jeg veldig lite til programvaren, opperativsystemet og telefonen det er snakk om, men Android er vel strengt tatt bygget opp rundt tanken om at ingen programmer skal avsluttes, bare "pauses"? De (5?) sist brukte programmene er aktive, mens "eldre" programmer legges i "dvale" ved at programmet avsluttes mens det programmet drev med blir lagret - åpner du programmet igjen lastes den lagrede programstanden igjen og fortsetter som om programmet var i gang hele tiden. Man skal altså ikke ha behov for å "task-kille" noe som helst, da programmer ikke tar noen resurser når det ikke brukes. Dog skal det nevnes at enkelte utviklere ikke følger denne regelen... Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Og et lite annet spørsmål...hvorfor er det ikke noe Stop på musikken på mediascape?!?! bare pause,,også må jeg inn og task-kille det! Nå kjenner jeg veldig lite til programvaren, opperativsystemet og telefonen det er snakk om, men Android er vel strengt tatt bygget opp rundt tanken om at ingen programmer skal avsluttes, bare "pauses"? De (5?) sist brukte programmene er aktive, mens "eldre" programmer legges i "dvale" ved at programmet avsluttes mens det programmet drev med blir lagret - åpner du programmet igjen lastes den lagrede programstanden igjen og fortsetter som om programmet var i gang hele tiden. Man skal altså ikke ha behov for å "task-kille" noe som helst, da programmer ikke tar noen resurser når det ikke brukes. Dog skal det nevnes at enkelte utviklere ikke følger denne regelen... Ok. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå