DementedAlbino Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Heisann.. Jeg har tidligere brukt true image som jeg synes har fungert helt utmerket. Har da laget en skjult partisjon hvor jeg har lagret image filene av disken, og derfra har jeg kun trengt å trykke F9 under oppstart for å gjenopprette pcen. Nå er jeg ute etter noe av det samme. Må kunne ta image på en enkel måte, men vil ha imaget lagret på filserveren, og jeg må kunne enkelt gjenopprette i fra filserveren. Er dette mulig å få til? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 OS bruker du? Windows har denne funksjonen innebygget. Heter WDS (Windows Deployment Services). Er en funksjon som har følgt med Win Server 2003 (SP2) og nyere som Win Server 2008. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Bruker windows 7 på pcene rundt om i huset. OS på filserver er ikke bestemt enda siden jeg skal sette opp en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå