Nvidia_boy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Eg har litt høydeskrekk, blir spesielt skjelven visst det er mangel på gelender eller rekkeverk. Men vil bare dele denne videoen, som sikkert mange har sett allerede. Dette tar begrepet, høydeskrekk, til helt nye høyder:) http://www.collegehumor.com/video:1941259 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke høydeskrekk nei. Hva med å legge til en avstemning/poll foresten!? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hadde høydeskrekk før jeg begynte å bestige høyere strukturer med livet som innsats =D 2 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Høydeskrekk ja. Ble nokså svimmel av å se den filmen der. Kjente den i beina. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja, jeg ble klam i hendene og det kiler under beina. Hvorfor skjer det egentlig? Adrenalinet som gjør det? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Høydeskrekk, ja.. Ble klam i hendene og følte meg litt uvel i magen... huff Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Eg har litt høydeskrekk, blir spesielt skjelven visst det er mangel på gelender eller rekkeverk. Men vil bare dele denne videoen, som sikkert mange har sett allerede. Dette tar begrepet, høydeskrekk, til helt nye høyder:) http://www.collegehu...m/video:1941259 Sjekka den linken... DAMN! For en jobb sier jeg bare! For øvrig vil jeg ikke akkurat si at jeg har høydeskrekk, men mer respekt for høyde. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nei. Men den videoen var litt ekkel pga. null sikkerhet. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg ble dårlig av den videoen..... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Smått skummelt når han ikke har festet den kroken til noe som helst imens han klatrer. Syns kanskje det brde vært en wire fra topen og ned eller noe som de kunne vært sikret til hele veien. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg fikk høydeskrekk da jeg så på den videoen seriøst ja, så er det alle de stigende ned igjen Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvor går egentlig grensen til høydeskrekk? Normale mennesker er alle redde for høyder, men akkurat hvor redde de er er forskjellig. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja faen den videoen bekreftet nok en gang høydeskrekken min, måtte faen meg holde meg fast i rekkverket her når jeg så den videoen. no shit Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er ikke redd for høydene i seg selv, men når det ikke er noen sikkerhet blir man såklart nervøs. Akkurat det samme med vann, er ikke redd for vann, men å være midt ute i havet uten noe som helst av svømme/flyteutstyr, hadde vært skummelt såklart Sjekk ut han her, Alain Robert også kalt Spiderman, klatrer opp klipper og bygninger uten noe annet utstyr enn kalk. http://www.youtube.com/watch?v=tPY0qkkViuk Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Elsker slike filmer. Trådstarters link var fantastisk Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hvor går egentlig grensen til høydeskrekk? Normale mennesker er alle redde for høyder, men akkurat hvor redde de er er forskjellig. Høydeskrekk blir sykelig når den hindrer enkeltmennesket i vesentlig grad i hverdagslivet. F.eks. krysse en gangbro med gitterbunn. Endret 25. september 2010 av ti-guru Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Nei. Men den videoen var litt ekkel pga. null sikkerhet. Klatrer du på den måten i norge blir du skutt på stedet. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Å fy fasan, hadde aldri klatra så høyt uten sikkerhetsliner Kilte nesten litt i magen når jeg så videoen. Høydeskrekken min er der, men den gjør meg stort sett bare adrenalinfylt og eventuelt en følelse av svimmelhet. Er dog veldig sjeldent den slår inn, må være en god del meter ned for at jeg skal misslike det, og enda mer for at jeg skal hate det Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvor er arbeidstilsynet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå