TheWondereR Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei. har hatt min 2000 mod passat 18 T til lakkering, og samtidig ville jeg de skulle lakkere og montere panserforlengeren,. men dette fikk de ikke til, har ikke sett så nøye etter, men de snakket noe om at lyktene var for høyt oppe... det er jo ikke original lyktene som er montert nå. (Angeleyes) men skulle ikke tro det skulle ha noe å si. Noen som har noen gode forslag for montering av denne? Kanskje bare like greit å levere bilen til møller så får de fikse opp. men det kan jo bli en litt annen prisklasse.., Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kanskje like greit å droppe panserforlenger? Det gjør bare bilen styggere og den får dårligere annenhåndsverdi. Lenke til kommentar
TheWondereR Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 NEI MEN MED aNGEL eYES OG EMBLEMLØS GITTER GRILL, SÅ RIGGER DET SÅPAS AT DET BARE MÅ PÅ- LUFT FÅR JEG NOKK IGJENNOMK&N KON FILTERET... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 NEI MEN MED aNGEL eYES OG EMBLEMLØS GITTER GRILL, SÅ RIGGER DET SÅPAS AT DET BARE MÅ PÅ- LUFT FÅR JEG NOKK IGJENNOMK&N KON FILTERET... Høres ut som du har en helt rå bil der altså. Lenke til kommentar
TheWondereR Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 NEI MEN MED aNGEL eYES OG EMBLEMLØS GITTER GRILL, SÅ RIGGER DET SÅPAS AT DET BARE MÅ PÅ- LUFT FÅR JEG NOKK IGJENNOMK&N KON FILTERET... Høres ut som du har en helt rå bil der altså JHa det er en heklt olreit bil. 18 t. 150 HK. meget fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå