arsenal82 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Noen som har prøvd Jes Extender. Funker den??? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har hørt den vil fungere, riktignok minimalt, på lengden, men tykkelsen vil for alltid forbli den samme. Slutter du derimot å bruke den, vil den sake men sikkert krympe tilbake til original form. Alt du gjør er jo å strekke på svamplegemet. Hadde holdt meg langt unna med mindre du har unormalt liten penis. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg har skrevet mye om disse apparatene her inne, da jeg selv har holdt på med PE over lengere tid. Hold deg LANGT unna Jes- Extender. Løkkesystemet (iværtfall på modellen fra 06`) vil legge nerven bak penishode i klem, noe som kan føre til permanent nerveskade (nedsatt sensivitet). Endret 16. september 2010 av dicktator Lenke til kommentar
arsenal82 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har skrevet mye om disse apparatene her inne, da jeg selv har holdt på med PE over lengere tid. Hold deg LANGT unna Jes- Extender. Løkkesystemet (iværtfall på modellen fra 06`) vil legge nerven bak penishode i klem, noe som kan føre til permanent nerveskade (nedsatt sensivitet). Hmm okay....har du opplevd dette etter å ha brukt Jes-Extender??? Leger har jo skrevet at det er dokumentert at dette har fungert i en studie utført i Sverige. Til og med VG o Dagbladet har skrevet om dette! Lenke til kommentar
Lars98267 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jes Extender - http://jes-extender.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg