djgudleif Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg kom på en ting. Hva om man har et device som måler diverse ting i kroppen, som varme, puls, pust osv. Ved å deretter bruke alle denne dataen, komponerer devicet musikk i realtime, der atmosfære, tempo og humør osv bestemmes av overnevnte data. Det er også et bluetoothdevice, så hvis en eller flere personer er nær hverandre med et slikt device så vil musikken harmonere sammen med de andre personene. Noen burde sette mine ideer ut til livs. Endret 15. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 "Lettere tenkt enn laget." Lettere sagt enn gjort... Hva om vi lager et romskip som aldri tomt for oksygen og tåler all den varmen den kan få som fra sola og den blir aldri kald. Du kan vel prøve å sette dine egne ideer til liv hvis du synes det er så enkelt Ting er bare ikke slik i verden, sorry, ikke min feil hvis du ikke liker det, si til Gud ikke meg LOL Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Dette er et veldig realistisk konsept. Softwaren hvertfall. Alle ressurser for å lage dette finnes allerede. Men uansett, jeg sa aldri at det var enkelt! Da hadde jeg lagd det selv. Endret 15. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er du inspirert av Family Guy episoden der Peter får sin egen "theme-musikk" som endrer seg etter situasjon og humør? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Haha, den tenkte jeg faktisk ikke på. :!: Leste bare en tråd om tatovering, og begynte å tenke på noe nytt man kunne ha på kroppen. Og da tenkte jeg MUSIKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå