KiPh Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skal kjøpe meg ny telefon og hadde bestemt meg for Samsung Galaxy S i9000 helt til jeg så at Nokia N8 kommer i starten av oktober. De virker veldig like og prisen på Nokia N8 er satt til 3700kr sånn ca, som er billigere enn Samsung Galaxy S i9000. Samsung Galaxy S i9000 har en større og bedre(?) skjerm, men Nokia har da et 12 megapiksel kamera som samtidig er fint. Lurer på om Symbian ^3 eller Android 2.1 er det beste OS også. Hvilken tror dere er best? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kjøp N8 hvis du vil ha det beste kamera. Kjøp Galaxy S hvis du ønsker bedre muligheter og et greit kamera. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg vurderer også en av disse. Er det andre ting som er fordeler med den ene mot for den andre? GPS-løsninger, brukervennlighet osv? Lenke til kommentar
KiPh Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg gikk for Samsung Galaxy S i9000 og er utrolig fornøyd Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Og svaret er:Samsung Galaxy S i9000 Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Har vært gjennom samme valget selv, pluss vurderte også iPhone 4, og falt ned på Nokia N8. Andre grunner for å velge N8 i tillegg til bedre kamera, er HDMI-utgang, FM-sender, gratis kjempegod bilnavigasjon OVI maps. Blant annet. Jeg personlig stoler også mer på Nokia når det gjelder de basale "telefontingene", som lydkvalitet inn og ut, antenne- og dekningsforhold, de tingene som til syvende og sist er viktigst for en telefon. (Har opplevd en del rart der på mine tidligere Samsung og HTC, uten å gå i detalj ...) Samsung Galaxy S er sikkert en kjempebra telefon, men for meg blir den i likhet med HTC HD 2 akkurat litt for stor for lomma (har eid en HTC HD2 som er omtrent samme størrelsen). At Symbian er et noe aldrende operativsystem veier litt imot, men for meg spiller det ingen rolle, Symbian er helt greit, det blir alltid pluss og minus, noe veier for og noe i mot. Lykke til med valget, samme hva det blir! Endret 1. oktober 2010 av GraBalder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå