JokerHaulan Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei er det noen som vet om det er noen butikker som har fått inn Nokia c3 på lager enda? Har ikke funnet noe Takker for evt hjelp Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har den i det hele tatt kommet til Norge enda? Har sett litt på den som er i rosa, den er nydelig! Hadde utrolig lyst på den, men den ble rett og slett for dyr siden den nettopp var kommet ut på markedet. Jeg bor i England, så har sett den i butikkene her til lands. Mulig du kan bestille den på Ebay? Jeg har aldri bestilt en telefon ifra utlandet før, så jeg vet ikke om det er lurt og gjøre det i det hele tatt! Men ihvertfall - det er en mulighet Ellers må du nok bare vente til den kommer til Norge Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Har funnet ut at den skal komme slutten av denne mnd eller begynnelsen av neste prisen er rundt 1100kr, synes ikke det er ille for den. Jeg skal nok ikke ha den rosa fargen jeg blir nok det fargen som heter Slate Grey. Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Den er fin den også! Var i en telebutikk og fikk en demostrasjon på åssen den fungerte! Den var virkelig flott altså! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå