Gå til innhold

Følg med! Noen 92-modeller med innkallelse til del 2?


Pleya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nå synes jeg det begynner å bli på overtid med innkallelse til sesjon del 2 for oss 92-modeller. Ingen som har hørt noen ting? Sto før på mil.no at det skulle komme i gang høsten 2010, men ingen jeg kjenner har hørt noe. Noen som har fått innkallelse? Jeg bunnskraper postkassa hver dag, men finner aldri noe.

91 modell her, var på sesjon så sent som i februar i år, noen av kompisene som er et år eldre var opptil et år før meg.

(jeg er klar over det nye system som er innført med 92-modeller)

Lenke til kommentar

Fikk brev idag fra VPV at jeg kunne vente å få innkallelse enten til høsten 2010 eller våren 2011. Om alle 92-modeller kan komme på våren 2011 vet jeg ikke. Misstenker at de sprer litt for å ha god tid da sesjonsystemet har blitt anderledes?

 

Jeg har holdt på med en anke et halvt år nå før jeg fikk vite at jeg blir innkalt til del 2 først idag. Er mulig jeg har havnet "bak i køen" pga det og er et untak som kanskje gjør neste del vår 2011.

 

ventet bare 3,5 måned på det siste brevet jeg fikk nå. :p

Lenke til kommentar

To klassekamerater var på sesjon i dag, og begge ble grensejeger på GSV :thumbup:

Da venter jeg bare på at brevet om sesjon 2 skal falle ned i min postkasse! Skjønner ikke helt systemet forsvaret deler inn sesjonene etter....

 

Godt å vite. :p

 

Men er det noen som har vært på sesjon som kan si om det var noen fysiske tester? Har fått høre av noen at de måtte løpe 3000m...men det er mulig det bare var kødd. :ph34r:

 

I følge venner var det ingen fysiske tester helt enda , men dette var i Bergen da. Vi skal visst starte med tredemølletester på 93 kullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...