Jeger_en Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fikk min innkallelse på torsdag og har en følelse om at det er meg dere snakker om her inne feggy Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Godt mulig det ja.. Edit: Da kan kanskje du fortelle når opplegget skal være da? Hvis du har fått info om det, såklart. Endret 20. september 2010 av feggy Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er i oktober det skjer. Kowagi skal 6. oktober og en annen jeg kjenner skal 22. oktober. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da jeg var på sesjon i desember 2008 fikk jeg min innkallelse en måned i forveien. Så den kommer nok. 93 årgangen gjennomfører også sesjon del 1 nå om dagen så de har nok en del å gjøre på VPV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå synes jeg det begynner å bli på overtid med innkallelse til sesjon del 2 for oss 92-modeller. Ingen som har hørt noen ting? Sto før på mil.no at det skulle komme i gang høsten 2010, men ingen jeg kjenner har hørt noe. Noen som har fått innkallelse? Jeg bunnskraper postkassa hver dag, men finner aldri noe. 91 modell her, var på sesjon så sent som i februar i år, noen av kompisene som er et år eldre var opptil et år før meg. (jeg er klar over det nye system som er innført med 92-modeller) Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fikk brev idag fra VPV at jeg kunne vente å få innkallelse enten til høsten 2010 eller våren 2011. Om alle 92-modeller kan komme på våren 2011 vet jeg ikke. Misstenker at de sprer litt for å ha god tid da sesjonsystemet har blitt anderledes? Jeg har holdt på med en anke et halvt år nå før jeg fikk vite at jeg blir innkalt til del 2 først idag. Er mulig jeg har havnet "bak i køen" pga det og er et untak som kanskje gjør neste del vår 2011. ventet bare 3,5 måned på det siste brevet jeg fikk nå. Lenke til kommentar
signii Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tror innkallingene kommer i løpet av denne eller neste uke. Kjenner to som har fått innkalling. En i høstferien, og en i slutten av oktober. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Fikk vite av en på skolen, at han var som en av de første på sesjon i Oslo, for bare en liten stund siden. Ellers har innkallelsene begynt å renne inn hos kompiser. Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har fått! Bor i Oslo! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har fått! Bor i Oslo! Når skal du? Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Torsdag rett etter 8! Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Torsdag rett etter 8! Kompisen min skal også på torsdag i Oslo. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har alle fått utenom meg? Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nope, jeg har heller ikke fått. Skjønner ikke hvilket system de organiserer utsendelsen etter. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 de utsendelsene er helt random. Jeg er en av de første i alfabetet i klassen min, men fikk brevet om at jeg hadde gått videre til sesjon del 2, nesten sist av alle. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det mange som ikke har fått innkallelse nå? Jeg finkjemmer postkassa hver dag med én gang etter at postbilen har kjørt forbi i håp om å finne noe, men det kommer aldri. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fortsatt en god del som ikke har fått ja... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Godt å vite. Men er det noen som har vært på sesjon som kan si om det var noen fysiske tester? Har fått høre av noen at de måtte løpe 3000m...men det er mulig det bare var kødd. Endret 6. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 To klassekamerater var på sesjon i dag, og begge ble grensejeger på GSV Da venter jeg bare på at brevet om sesjon 2 skal falle ned i min postkasse! Skjønner ikke helt systemet forsvaret deler inn sesjonene etter.... Godt å vite. Men er det noen som har vært på sesjon som kan si om det var noen fysiske tester? Har fått høre av noen at de måtte løpe 3000m...men det er mulig det bare var kødd. I følge venner var det ingen fysiske tester helt enda , men dette var i Bergen da. Vi skal visst starte med tredemølletester på 93 kullet. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 The Barnacle, identifiser deg! Mistenker deg for å gå på samme skole som meg og feggy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå