Gå til innhold

Følg med! Noen 92-modeller med innkallelse til del 2?

Pleya

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg det begynner å bli på overtid med innkallelse til sesjon del 2 for oss 92-modeller. Ingen som har hørt noen ting? Sto før på mil.no at det skulle komme i gang høsten 2010, men ingen jeg kjenner har hørt noe. Noen som har fått innkallelse? Jeg bunnskraper postkassa hver dag, men finner aldri noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg måtte ta en telefon til VPV i uka som var i og med planlegging av høstferie. De kunne ikke si noe på mitt navn, men det begynte å nærme seg, hva nå det kan bety sett fra deres side. I hvor lang tid i forveien mottar man innkallelsen til sesjon før sesjonsdagen?

Lenke til kommentar

Mulig at han kanskje gikk yrkesfag på vgs og søkte lærlingeplass i forsvaret? Vet om noen som gjorde det og har vært på del 2 allerede. Sto på mil.no at det skulle komme i gang "tidligst høsten 2010". Og når 25.000 skal på sesjon og hovedfordelingen til avdelingene skjer i starten av mars, så kan jeg ikke skjønne annet enn at sesjon del 2 bør komme i gang så snart som mulig.

Endret av Pleya
Lenke til kommentar

Mulig at han kanskje gikk yrkesfag på vgs og søkte lærlingeplass i forsvaret? Vet om noen som gjorde det og har vært på del 2 allerede. Sto på mil.no at det skulle komme i gang "tidligst høsten 2010". Og når 25.000 skal på sesjon og hovedfordelingen til avdelingene skjer i starten av mars, så kan jeg ikke skjønne annet enn at sesjon del 2 bør komme i gang så snart som mulig.

Neeh. Studiespesialiserende. Han er som sagt med i ungdomsgruppe, though. Kanskje det har noe med det å gjøre..

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg kjenner samme fyr som deg feggy. Uansett, jeg og en jeg kjenner er begge -92 modeller, han fikk Sesjon Del 1 et par dager før meg og nå har han fått Sesjon Del 2 før meg, så regner med den er rett tundt hjørnet. Kan si at jeg og har fått beskjed om at jeg blir innkalt til Del 2, men vet heller ikke når. Men venter i spenning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...