Pleya Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nå synes jeg det begynner å bli på overtid med innkallelse til sesjon del 2 for oss 92-modeller. Ingen som har hørt noen ting? Sto før på mil.no at det skulle komme i gang høsten 2010, men ingen jeg kjenner har hørt noe. Noen som har fått innkallelse? Jeg bunnskraper postkassa hver dag, men finner aldri noe. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Heller ingenting her. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ingenting her heller Lenke til kommentar
masato Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ikke jeg heller. er på tide å få det, synes jeg Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ask and you shall recieve var det en vis mann som engang sa (lolwut) Har dere ringt VPV å spurt? mye med forsvaret trengs mye masing for å bli gjennomført, det kommer dere nok til å skjønne etterhvert Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg måtte ta en telefon til VPV i uka som var i og med planlegging av høstferie. De kunne ikke si noe på mitt navn, men det begynte å nærme seg, hva nå det kan bety sett fra deres side. I hvor lang tid i forveien mottar man innkallelsen til sesjon før sesjonsdagen? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Ikke fått noe jeg heller. Men jeg regner med at man får innkallelse et par måneder før selve sesjonen? Endret 18. september 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Varierer nok litt, men det skal være god tid før sesjon, i likhet med innkallelse skal komem i god tid før innrykk.. Jeg hadde innrykk i Mars i år, fikk innkallelse sent september i fjor. Etter litt ringing å masing vel og merke;) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Intet nytt på denne fronten Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Skal man ikke få innkallelsen til førstegangstjenesten minimum 3 måneder før innrykk? Og varsel om "planlagt innkalling" enda lengere før? Mulig ikke dette gjelder for sesjon. Men uansett keen på sesjon nå snart! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har en venn som visstnok skal ha fått den. Spør meg ikke hvordan, men han er i ungdomsgruppe i heimeværnet eller noe. Noen som forresten vet når sesjonen vil være? Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Mulig at han kanskje gikk yrkesfag på vgs og søkte lærlingeplass i forsvaret? Vet om noen som gjorde det og har vært på del 2 allerede. Sto på mil.no at det skulle komme i gang "tidligst høsten 2010". Og når 25.000 skal på sesjon og hovedfordelingen til avdelingene skjer i starten av mars, så kan jeg ikke skjønne annet enn at sesjon del 2 bør komme i gang så snart som mulig. Endret 18. september 2010 av Pleya Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tror Forsvaret er litt mer fleksible på inntak av lærlinger, siden de ikke gjennomgår helt det samme som en vanlig soldat i fgtj. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Mulig at han kanskje gikk yrkesfag på vgs og søkte lærlingeplass i forsvaret? Vet om noen som gjorde det og har vært på del 2 allerede. Sto på mil.no at det skulle komme i gang "tidligst høsten 2010". Og når 25.000 skal på sesjon og hovedfordelingen til avdelingene skjer i starten av mars, så kan jeg ikke skjønne annet enn at sesjon del 2 bør komme i gang så snart som mulig. Neeh. Studiespesialiserende. Han er som sagt med i ungdomsgruppe, though. Kanskje det har noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Lurer på om jeg kjenner samme fyr som deg feggy. Uansett, jeg og en jeg kjenner er begge -92 modeller, han fikk Sesjon Del 1 et par dager før meg og nå har han fått Sesjon Del 2 før meg, så regner med den er rett tundt hjørnet. Kan si at jeg og har fått beskjed om at jeg blir innkalt til Del 2, men vet heller ikke når. Men venter i spenning! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Woop. eheh, Bergen? Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 førstemann til å få innkallelsen melder her a gutta! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Headshot! Mjaa, vi er nok bekjente vi to ja.. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Wilco Pleya. Mjo, fant vel ut det ja feggy. Ping-pong for life, ey? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå