xersess Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 ey har ein bmw e39 520i som eg lurer på nokon spørsmål i forhold til å chippe. Den er godt nesten 300 000 km. så eg lurer på om det kanskje er like godt å gje ein faen, men standsmessig holder den seg jo kjempebra. I tilleg lurer eg på priser for denne form for opperasjon? får ein mykje effekt, eller er det bortkasta penger? Evt viss det er noko anna, er det berre å svare. Erfaringer hadde vore stas. Takker på forhand for alle eventuelt gode svar Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Bortkastede penger på helt orginal motor spør du meg. Har trimchip i min fra forrige eier og kan ikke si at jeg merket noen forskjell overhodet. Kombinerer du derimot en chip med kvassere kammer eller andre motoroppgraderinger kan det ha noe for seg som eneste unntak. Jeg hadde heller gått for effektanlegg fremfor chip. Koster fort noen lapper for chipper også. Regner med det er bensin det er snakk om her, blir noe annet om det er dieselbil. Endret 15. september 2010 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå