myhken Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Nå klokken halv åtte lanserte Microsoft Internet Explorer 9 beta for alle. Du kan laste den ned direkte fra Microsoft fra denne siden: http://windows.microsoft.com/en-US/internet-explorer/download/ie-9/worldwide Eller bruke disse direkte linkene: IE9 Beta for Win7 32bit Norsk IE9 Beta for Win7 64bit Norsk IE9 finnes også i en egen utgave for Vista. Det finnes ingen versjon for XP brukere. http://samfunn.myhken.com/?p=1533 Her er et fullskjerm bilde av IE9, det er kun vanlig maksimert, og ikke i fullskjerm modus. Som du kan se er det ikke mye av IE9 man ser rundt hjemmesiden: Endret 15. september 2010 av myhken Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Etter å ha lest hva PT skriver om IE9, og sett presentasjoen Microsoft holdt så må jeg si jeg er meget overbevist, dette ser rett og slett fantastisk ut. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Da har Adobe lansert Flash 10 for 64bit versjoner av IE og andre weblesere: http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer10.html Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg får ikke den spesialversjonen av Flash til å virke. Får fortsatt beskjed om at jeg mangler Flash både på live.twit.tv og nordicbet.com edit: 32-bit virket Endret 15. september 2010 av hvakrg Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 denne beta utgave er veldig bra men når jeg prøve å går i nettbanken, da skjærer det seg. IE9 beta fryser og da må jeg lukker den og starter på nytt igjen:hmm: har send en mail til Microsoft Kundeservice men får sikkert ikke svar for på mandag. i mellomtid må jeg bare bruke chrome for å komme inn i nettbanken. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det ser pent ut, men vil garantert bruke FF en god stund til fremover. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Var litt kjapp i svingene og installerte den engelske versjonen... hvordan kan jeg bytte til den norske? Det kommer bare opp at jeg allerede har den nyeste versjonen, og så avsluttes installasjonen. Noen hjelp å få? Takk:) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Prøvd å avinstallere den engelske da? Ligger under oppdateringer: Kontrollpanel - Programmer - Programmer og funksjoner - Installerte oppdateringer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Utrolig raskt og pent, men hvor er snarveien til favorittene under adressefeltet? Er man nødt til å klikke på stjernen i høyre hjørne og bruke den tungvinte favorites/feeds/history-sidebaren? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Utrolig raskt og pent, men hvor er snarveien til favorittene under adressefeltet? Er man nødt til å klikke på stjernen i høyre hjørne og bruke den tungvinte favorites/feeds/history-sidebaren? Du får favorittene opp ved å trykke på "pil ned" saken etter adressen: Vet ikke om det var til noe hjelp. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tenkte egentlig på denne: Den er borte så vidt jeg kan se? Uansett, takk for tipset! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Utrolig raskt og pent, men hvor er snarveien til favorittene under adressefeltet? Er man nødt til å klikke på stjernen i høyre hjørne og bruke den tungvinte favorites/feeds/history-sidebaren? Du får favorittene opp ved å trykke på "pil ned" saken etter adressen: Vet ikke om det var til noe hjelp. jeg tror dette blir feil, så snart du bruker f.e. CCleaner så er disse forsvunnet, er nok den stjerne på høyre siden oppe som er favoritter! men men jeg kan ta feil.nå tok jeg feil:w00t: jeg ser når jeg utvide denne pilen så kommer favoritten til synest, beklager mitt innlegg. Endret 22. september 2010 av p@ge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå