Balrog11 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg brukta riva tuner til å overklokke grafikkortet mitt. har radeon 3850 satte coreclock til 764 og memory clock til 1001. Kjørte et benchmark program som var i spillet just cause 2. Før jeg klokket så fikk jeg gj.snitts fps på 27,17. Etter klokking til ovenfornevnte verdier så fikk jeg gj.snitt fps på 24 Satte klokkene til standardverdier og prøvde benchmark igjen og da fikk jeg fps på 26.99. Hvordan kan dette være mulig? Burde jeg ikke fått bedre fps når jeg klokket opp, og ikke dårligere? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Noen ganger om du klokker opp veldig mye, får man dårligere ytelse. Prøv å senke hastigheten litt ned og prøv igjen. EDIT: Last ned MSI afterburner(OC) og Kombuster(Benchmark)så blir det lettere og raskere å teste forskjellige hastigheter. EDIT2: Prøv også overklokke litt på prosessoren , kan hente litt ytelse der og Endret 15. september 2010 av MadRos Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 takk, skal prøve dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå