Gå til innhold

Hvordan kan man være i mot Onani og Sex?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvordan mennesker kan være i mot slike ting som onani og sex.

Onani er fornuftig, for en får lettet litt på ventilen. Så sies det også at det er sunt for kroppen å ha orgasme.

Seksuell avholdenhet. Hvordan lager man da barn, satt litt på spissen? :!:

960x.jpg

VANT I NATT: Teaparty-aktivist Christine O'Donnell vant i natt det republikanske primærvalget i Delaware. Hun er for seksuell avholdenhet og mot onani. Her snakker hun med støttespillerne etter valgserieren i natt. Foto: Mark Wilson/Getty Images/AFP

Lenke til artikkelen bilde og bildetekst kommer fra hos Dagbladet.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det kan være riktig å kalle det for gruppepress.

Man skal være grei og snill, ellers får man gjøre hva man vil..

Det går ikke an å kontrollere enkeltindividet på dette med onani og sex annet gjennom gruppepress fra de folkene som du omgås med?

Jeg synes tankegangen deres er sær. Jeg synes det er langt viktigere ting å fokusere på enn slikt vås. De har ingenting med å bestemme over mitt og andres seksualliv!

Valgflesk. Ja, og det så ut til å fungere. Det må være ganske sterk preging gjennom gruppepress en ser i denne situasjonen. Se så fornøyde støttespillerene er på bildet.

Om onani, så skal det svært mye til for at de kan krype inn på f.eks. soverommet ditt eller badet, eller hvor du normalt sett velger å gjøre det. Det er vel derfor støttespillerne er så fornøyde, for de vet de kan slippe unna med det likevel. :!:

Lenke til kommentar

.

Om onani, så skal det svært mye til for at de kan krype inn på f.eks. soverommet ditt eller badet, eller hvor du normalt sett velger å gjøre det. Det er vel derfor støttespillerne er så fornøyde, for de vet de kan slippe unna med det likevel. :!:

Vel i middelalderen hadde de en stopper for onani... Selvfølgelig står det religion bak dette.

10287396.jpg

Lenke til kommentar

Montro hvor deilig/ubehagelig det må være å få ståpikk i den innretningen. Uansett vil en vel kunne fingre litt på kukhode opp i metallrøret der. Ellers finnes det vel andre plasser en kunne tenkes å stimulere for å få utløsning, selv om det nok gjør utfordringen større.

Er innretningen du kommer med foto av ment som kyskhetsbelte, eller er det bare en slags susp for bruk i skikkelige slag - ridder mot ridder?

Lenke til kommentar

Seksuell avholdenhet fungerer ikke. Det er verdens dårligste prevansjonsmiddel. Hvis det nærmest er forbudt å ha sex, så blir det bare mange fler jomfrufødsler.

Kanskje litt off-topic, men dette er alltid like morsomt:

Mom claims daughter got pregnant from sperm floating in pool

Uansett: onani og sex er naturlig for oss, det er ingen skam i å innrømme det, men å påstå at mennesker faktisk er istand til seksuell avholdenhet er et utsagn uten grunnlag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke lenge før denne dama poserer på forsidene av alle "se & hør" bladene verden over der hun angrende sier at hun mente ikke å ta på seg den sorte latex dressen og piske den prostituerte mannen før hun hadde fem timer lang analsex med ham....

Alle slike nitwither står for fall nettopp på grunn av at de rett og slett er for ignorante og kjenner menneskesinnet og kroppen ALT for dårlig. De tror at de kan bruke bibelen som rettesnor for noe som helst og er ignorante nok til å tro at de selv kan inngå "avtaler" med vår herre der de er fritatt deres egne selvpålagte lover og regler....

Bare vent å se, snart går hun på trynet så det synger. Slike folk som henne er rett og slett ikke smarte nok til å ha spadd ned møkka si skikkelig FØR de stiller til valg, noe pressen er experter på å grave opp. Eller hun gjør en feil og blir fersket med hele hånden oppi dåsa... De fleste blodkristne borte i USA er så smekk tette og så ignorante at de nesten grenser til intelligensen til indianer stammer nede i amazonas som altdi har hatt kontakt med andre. De er dritgode på veldig små felt, men det er også alt, for de mangler oversikt.

Så jeg tipper at det vil gå for henne som det gikk med en hvis homofobisk predikant ved navn haggard, som talte til flere ti talls millioner ignorante kristne i menigheten han tjente millioner av dollar på om hvor stygge og fæle og grusomme de homofile var og at alle burde se ned på dem, spytte på dem og aller helst ta livet av dem før han selv gikk ut etter at prekenen var ferdig for å få staken til en mannlig prostituert i stumpen.... De tror de er fritatt sine egne regler og det feller dem en etter en... Og det kommer til å felle denne dama også. Fanatikkere har en lei tendens til å gjøre akkurat det de er fanatikkere i mot...

• Liker 3
Lenke til kommentar

*** men å påstå at mennesker faktisk er istand til seksuell avholdenhet er et utsagn uten grunnlag.

Sølibat er jo arvelig, så hvorfor ikke....? :p

Tenk bare på hvor fint det hadde vært i verden hvis bare alle som var/er religiøse/kristne hadde etterlevd sølibatet... Da hadde vi jo vært kvitt dem...

• Liker 1
Lenke til kommentar

*** men å påstå at mennesker faktisk er istand til seksuell avholdenhet er et utsagn uten grunnlag.

Sølibat er jo arvelig, så hvorfor ikke....? :p

Tenk bare på hvor fint det hadde vært i verden hvis bare alle som var/er religiøse/kristne hadde etterlevd sølibatet... Da hadde vi jo vært kvitt dem...

Haha! Sant!

En kan si at promiskuitet er arvelig. Sølibat er det omvendte, og derfor foregår det overgrep fra mennesker som lever i frivillig eller ufrivillig sølibat. En blir temmelig frustrert av å gå uten noen helst form for seksuell-rekreasjon, men heldigvis er ikke det noe problem for meg (Takk til redtube nå som madammen er i Chile forøvrig)

Jeg synes at organisert religion forplikter ovenfor menneskeheten å ta sex mindre seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...