Gå til innhold

Har jeg fått en gratis Iphone 4?

Janka83

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bestilte en Iphone 4 fra netcom med det dyreste abbonnementet (1000kr i mnd). Så fikk jeg bare tlf og ringte inn og spurte hvor ble av simkortet. Så sier han at de ikke har registrert noe bestilling på meg. Han sa han skulle ringe opp igjen, men det gjorde han aldri. Jeg ringte og purret på de men fikk ikke heller da noe tilbakemelding.

Så nå sitter jeg her med en Iphone 4 og har ikke fått noe regninger fra netcom heller.

Nå har ingen venner av meg Iphone 4 så får ikke sjekket med andre simkort.

Men denne er sannsynlig låst? Det vil si at det ikke går ann å bruke noe annet simkort i den? Eller hvordan funker dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal visst gå an å hacke den på pc nå. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men om du gjør det skal det i hvert fall fungere med hvilket som helst SIM-kort :)

Ulempen med det er jo selvfølgelig at det er straffbart, så jeg anbefaler det ikke. Men vet flere som har gjort det, og det har gått helt fint.

Lenke til kommentar

Det skal visst gå an å hacke den på pc nå. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men om du gjør det skal det i hvert fall fungere med hvilket som helst SIM-kort :)

Ulempen med det er jo selvfølgelig at det er straffbart, så jeg anbefaler det ikke. Men vet flere som har gjort det, og det har gått helt fint.

Å låse opp telefonen er da ikke straffbart.

Vis gjerne til en paragraf dette rammes av..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...