fjarle Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Desire HD og Desire Z sender Sense ut i skyen. Les mer Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det som er litt synd, med tanke på den sky funksjonaliteten, er at det er HTC spesifikt, og ikke Android. Så dersom du går fra en HTC telefon til en Samsung, så hjelper det ingen ting. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Tror dere tar feil om at HD har en snapdragon variant. Sitat: "...HDC Desire HD uses Qualcomm’s MSM8255 processor, a 45nm 1Ghz CPU with Adreno 205 graphics core and supporting DDR3 memory. It is not part of the “Snapdragon” brand" Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) "I dagens Desire finner vi en Snapdragon-prosessor på 1 GHz, mens vi i Desire HD finner en Qualcomm MSM7230 på 800 MHz." Er det ikke Desire Z som har 800 MHz, mens HD har 1 GHz? Endret 15. september 2010 av killerost Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Endelig! Min Hero begynner å gå ut på dato, med 2.1 er den også frustrerende treg. Kameraet er også lite å skryte av, men jeg har blitt forelsket i Andrioid og har ventet lenge på en oppfølger til Desire. Gleder meg til telefonen kommer på lager rundt om kring, ikke minst prisene! Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Endelig! Min Hero begynner å gå ut på dato, med 2.1 er den også frustrerende treg. Kameraet er også lite å skryte av, men jeg har blitt forelsket i Andrioid og har ventet lenge på en oppfølger til Desire. Gleder meg til telefonen kommer på lager rundt om kring, ikke minst prisene! Samme her, bare jeg har lagt inn custom 2.2. Men jeg er usikker på om jeg vil ha Desire Z eller Desire HD Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 De kunne ikke ha laget en såkalt HD-modell med én gang, neida... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 "Pris og tilgjengelighet: Rundt 4500 kroner fra oktober. " Dere med erfaring på å følge slike saker, er det sannsynlig at jeg har Desire HD i henda iløpet av Oktober? Nå er det selvfølgelig litt lite informasjon enda, men burde jeg avvente med et evt kjøp av Galaxy til fordel for denne? Eller snakker vi enda litt klasseforskjell? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kanskje greit å poengtere at MSM7230 prosessoren på 800MHz yter vesentlig bedre enn 1GHZ Snapdragon prosessoren som sitter i eksempelvis HTC Desire og Nexus One Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Desire Z blir min neste telefon, gleder meg! Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Skulle gjerne hatt noen hardware knapper under skjermen, men ellers ser Desire HD fantastisk ut Endret 15. september 2010 av Bukse Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kanskje greit å poengtere at MSM7230 prosessoren på 800MHz yter vesentlig bedre enn 1GHZ Snapdragon prosessoren som sitter i eksempelvis HTC Desire og Nexus One Har du noen kilde på dette? Har lyst på Desire Z, men så at den hadde "dårligere" prosessor. Så det hjelper litt å vite det :-D Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kanskje greit å poengtere at MSM7230 prosessoren på 800MHz yter vesentlig bedre enn 1GHZ Snapdragon prosessoren som sitter i eksempelvis HTC Desire og Nexus One Takk, skulle si akkurat det samme. Sammen med den integrerte Adreno 205'en er den betydelig krafitgere enn dagens 1GHz telefoner (ikke minst iPhone 4). Avbestilte min Desire med en gang DZ ble offentligjort. Gleder meg! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Skjerm: HTC Desire HD - 480x800 - 4,3" - SuperAMOLED? HTC Desire - 480x800 - 3,7" - AMOLED Størrelse & Vekt: HTC Desire HD - 128x68x11,8mm - 164g HTC Desire - 119x60x11,9 - 135g Kamera: HTC Desire HD - 8MP - Dual LED Blitz HTC Desire - 5MP - Single LED Blitz Batteri: HTC Desire HD - 490 timer standby HTC Desire - 360 timer standby Ytelse: HTC Desire HD - Ny 1GHz prosessor - 768MB RAM HTC Desire - Gammel Snapdragon 1GHz prosessor - 576MB RAM Internminne: HTC Desire HD - 1,5GB HTC Desire - 512MB Trådløst: HTC Desire HD - 802.11n HTC Desire - 802.11g Lyd: HTC Desire HD - Dolby Mobile HTC Desire - N/A Pris: HTC Desire HD - 4500 kroner HTC Desire - 2800 kroner Likevel ville jeg nok neppe kjøpt HTC Desire HD. Hvorfor? Jo, fordi da konkurrerer den i strupen mot iPhone 4 og Samsung Galaxy S. Jeg foretrekker ærlig talt iPhone 4 pga dens suverene batteritid, design, kamera, støtte og enorme tilgang på applikasjoner via App Store (spesielt SPILL!). HTC Desire derimot synes jeg er passe genial fordi den er såpass billig. Husker at jeg kjøpte en Sony Ericsson K750i i denne prisklassen ene og alene fordi den hadde et 2MP kamera, og dette er jo mirakler foran. Man mister rett og slett noen finesser med den vanlige Desire, men kjernefunksjonaliteten er den samme... Android OS dras stort sett like kjapt på begge to skulle man tro. Endret 15. september 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) "Pris og tilgjengelighet: Rundt 4500 kroner fra oktober. " Dere med erfaring på å følge slike saker, er det sannsynlig at jeg har Desire HD i henda iløpet av Oktober? Nå er det selvfølgelig litt lite informasjon enda, men burde jeg avvente med et evt kjøp av Galaxy til fordel for denne? Eller snakker vi enda litt klasseforskjell? HTC er en av de produsentene som jeg føler holder det de lover når de sier når en telefon kommer i butikkene.. Kanskje litt verre med Software update, men telefonen kommer nok i midten / slutten av oktober.. Endret 15. september 2010 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvorfor skriver dere att Desire HD bruker en 1ghz snapdragon, mens dere etterpå sier at den bruker en Qualcomm 800 mhz? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kunne ønske Market hadde utvalget til App Store. Ville gjort valget veldig mye enklere. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Den kjører på 1ghz ja, men er krympet til 45nm og ytelsen er økt. Det er IKKE samme som sitter i desire. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Desire HD og Desire Z har TFT skjerm..... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Kunne ønske Market hadde utvalget til App Store. Ville gjort valget veldig mye enklere. Bortsett fra spill, er det noen type apps du savner i Market; i forhold til App Store? Eller er det nettopp spill du savner? Og jeg har sagt det før og sier det igjen: Desire HD skal erstatte min Hero Men det nye Sense bekymrer meg litt. HTC klamrer nå ytterligere til sitt eget grensesnitt og knytter det enda tettere til maskinvaren i telefonen. I mitt hode resulterer det i flere forsinkelser til softwareoppdateringer, ihvertfall med tanke på at det er HTC vi snakker om Hvis ryktene om diggere grensesnitt i Android Gingerbread (3.0) stemmer, vil jeg nok en gang henvende meg til XDA og slenge inn ren 3.0. Mange faktorer som spiller inn i den avgjørelsen. Endret 15. september 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg