Negil^ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det står om jeg har pollenallergi og de to svarene jeg er usikker på hva jeg skal svaret er: - Nei - Ja, men problemene er små Hvorfor jeg spør er fordi det står at jeg skal svare vis jeg har PROBLEMER i fritid og arbeid pga. allergien. Jeg har ingen problemer med allergien, merker ingenting av den ettersom jeg tar medisiner. Ettersom jeg tenker at vis jeg har pollenallergi, så vil det ødelegge kanskje av at jeg blir tjenestedyktig, så tenker jeg på å svare nei, er dette greit? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er straffbart å svare feil på slike "tester". Det står også forresten på slutten av prøven, at du kan bli straffet for det. Svar "Ja, men problemene er små", for det blir det mest riktige. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sesjon del 1 er det bare å ljuge seg igjennom om man vil, men husk at det blir registrert, så dumt å krysse av for å ha røyka hasj hvis man aldri har røyka det, om du noen gang skulle bli tatt for noe sånt senere i livet. Det forventes at man skal svare ærlig og det skal man jo gjøre, men 80% av gutta gjør jo seff alt for å slippe Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg vil tro at de mener at du skal svare på det spørsmålet med forutsetning om at du ikke har tatt noen medisiner. Hvis du har noen plager med pollen når du ikke tar medisiner så svarer du ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå