Negil^ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det står om jeg har pollenallergi og de to svarene jeg er usikker på hva jeg skal svaret er: - Nei - Ja, men problemene er små Hvorfor jeg spør er fordi det står at jeg skal svare vis jeg har PROBLEMER i fritid og arbeid pga. allergien. Ettersom jeg tenker at vis jeg har pollenallergi, så vil det ødelegge kanskje av at jeg blir tjenestedyktig, så tenker jeg på å svare nei, er dette greit? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvis du vil inn i militære er det vel ikke noen grunn til å svare ærlig på spørsmålene. Svar slik at du er sikker på å komme inn, verre er det vel ikke. Uansett, du kan også bare svare ja. Jeg har selv pollenallergi, nedsatt syn og en del andre ting og ikke snakk om at jeg slipper militære. Absolutt ikke snakk om. Så at de skulle nekte deg det fordi du har pollenallergi ville vel vært ganske merkelig? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 De nekter deg nok ikke, det er jo bare sånn at de skal vite _hvis_ noe skulle skje...right? Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er 92-modell og var førstekull til å prøve ut den nye sesjonsmodellen. Kan si deg to ting. Jeg gikk videre til sesjon del 2, jeg har ingen fysiske eller psykiske hemninger som gjør at jeg på noen måte er ikke tjenestedyktig. Jeg svarte derfor slik at jeg var sikker på å gå videre til del 2. (Tok litt hardt i så klart om hvor mange ganger i uka jeg trente osv.) Den andre tingen er om du ikke er sterkt plaget av allergi, så sier du nei på spørsmålet om allergi. Vi som er 92-modeller har fortsatt ikke vært på del 2, så vet ikke om vi får noe pes for å ikke svart helt ærlig på del 1, men svar tilnærmet så ærlig du kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå