hernil Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei! Har et knippe videofiler som skal konverteres fra MTS til WMV for å kunne tas i WMM. Jeg har prøvd meg litt frem med WinFF, men sliter litt når jeg velger WMV2 Generic. Såvidt jeg kan se er det denne som gjør minst forandringer på originalfilen. Jeg vil gjerne beholde kvalitet på bildet mtp. oppløsning og bilder pr. sekund kan godt ligge på 25 eller så, usikker på hva det er nå (vlc sier 100, men syns det høres mye ut. Informasjon om fila ved høyreklikk sier på sin side 50 fps). Noen som har tips? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Fikk det etterhvert til. Har dog ikke noe konkret løsningsforslag. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 ..hva har dette i GNU/Linux-forumet å gjøre? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Meh, satset på bedre respons her da det var et GNU/Linux program jeg trengte Du får sende en formell klage hvis du er uenig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå