Betenkt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Morn der! I disse "innkalling til sesjon"-tider funderer jeg på om jeg kan gå førstegangstjeneste med syn på over +8? "Lider" av grå stær. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ta en telefon så får du oppdatert svar. Begrensningen ligger vel i hvor godt synet er med briller. 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Ta en telefon så får du oppdatert svar. Begrensningen ligger vel i hvor godt synet er med briller. Ok. Da skal jeg ringe i morgen! =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Lite hyggelig å poste med lysegrå tekst på hvit bakgrunn til en som har +8 i syn, da.. 1 Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 hahaha... dårlig gjort ja Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Lite hyggelig å poste med lysegrå tekst på hvit bakgrunn til en som har +8 i syn, da.. Vel han bruker forhåpentlig vis briller da Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Eller han bare markere teksten siden han vet at det står noe der ? Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Eller han bare markere teksten siden han vet at det står noe der ? Hahah er du Simen som hjalp meg å fikse pc'en min? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Haha, så faktisk ikke at det var tekst der først, men skjønte jo at det burde være noe der så merket det. Synd jeg ikke kan merke midten av evt. skyteskiver i hæren på samme måte =C Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dersom TS fortsatt er interessert er her et eksempel på hva en med -5 opplevde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266015 Alle andre, kasnkje dere humrer litt. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Dersom TS fortsatt er interessert er her et eksempel på hva en med -5 opplevde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266015 Alle andre, kasnkje dere humrer litt. Hurra, jeg er ubrukelig. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå