Diskutant Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 irn bru, inneholder den alkohol? er det på noen måte rusbrus eller alkoholholdig? eller er den bare en helt vanlig brus, akkurat som fanta, solo, pepsi, mozell osv, bare skotsk? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er bare brus, mulig at den inneholder koffein, den smaker litt som svensk trocadero. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 så ikke rusbrus eller noe? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Var det noe som var uklart i det jeg sa? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Var det noe som var uklart i det jeg sa? ja, for brus kan være rusbrus. google.com... ...er blitt brukt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Var det noe som var uklart i det jeg sa? ja, for brus kan være rusbrus. Nei. EDIT: Jeg søkte på irn bru på google, samtlige resultater på den første siden fortalte alt du lurte på. Endret 15. september 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nei, dette kan pågå i evigheter, men brus kan ikke inneholde alkohol, det er ikke veldig avansert egentlig. Rusbrus er et annet ord for kullsyret drikke med alkohol, altså ikke brus. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) EDIT: Jeg søkte på irn bru på google, samtlige resultater på den første siden fortalte alt du lurte på. jeg lurte på én ting, er den alkoholfri og vanlig brus? det gav ikke første siden svar på. edit: likevel, takker.. da slipper jeg å bli full ikveld Endret 15. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvis du har den er det vel ikke akkuratt vanskelig å lese på etikketten uansett. Om du har planer om å drikke så mye at du normalt hadde blitt full av det, så sier jeg lykke til med å sove, irn bru er en fin kombinasjon av sukker og koffein. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Hvis du har den er det vel ikke akkuratt vanskelig å lese på etikketten uansett. Om du har planer om å drikke så mye at du normalt hadde blitt full av det, så sier jeg lykke til med å sove, irn bru er en fin kombinasjon av sukker og koffein. det som er poenget, kan ikke sove ikveld. så har bygd opp et lager av irn bru, red bull, cola og kaffi.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Diskutant om 4-5 timer: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå