Atmosphere Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Det begynner å bli kaldt ute, så jeg trenger en jakke. - Har lyst på en marineblå, evt. koksgrå peacoat. - Vil ikke ha en av dem som er kjempekorte - Vil ha litt slim passform, ikke posete. - Vil ikke betale mer enn 2500 kroner. Noen anbefalinger? Enten butikker i Stavanger, eller online. Takk for svar. Lenke til kommentar
Beneath Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Om noen vet om noen butikker i Oslo også hadde det vært greit å få de ned i denne tråden! Leter etter samme selv Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Ta turen innom Rolfsen, regner med at du kan finne noe der. Lenke til kommentar
varus Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg så en fin en på Volt, var av type Samsøe. Den var litt for tynn for meg siden den inneholdt bare 60 % ull. Er ute etter en peacoat selv, men ikke så lett å finne typer som er skikkelig varme og ikke bare til pynt. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Var innom Rolfsen, men der lå alle på 4000 og oppover. Blir litt dyrt for meg og mitt studentbudsjett. Kjøpte en navy fra Samsøe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Hvordan så de fra Rolfsen ut? Tenker på farge og lengde. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Jeg prøvde en navy og en koksgrå. Husker ikke helt hvilket merke det var. De var en del lenger enn den jeg kjøpte. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Var innom Rolfsen, men der lå alle på 4000 og oppover. Blir litt dyrt for meg og mitt studentbudsjett. Kjøpte en navy fra Samsøe. Hvilken butikk kjøpte du den ifra? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Volt i Urgata i Stavanger. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Vet noen hvordan de fra Vailent til 1500 på Carlings er? Endret 17. september 2010 av nikko_tt Lenke til kommentar
varus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg prøvde en navy og en koksgrå. Husker ikke helt hvilket merke det var. De var en del lenger enn den jeg kjøpte. Så bra da. Er det noe du kommer til å bruke om vinteren eller? Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har en krysning mellom peacoat og dufflecoat i svart fra Burberry. Svært fornøyd Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Diesel Peacoat på carlings med "slimfit" til 2200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå