^fmj Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 En bekjent har kjøpt seg ny telefon og ønsker å beholde noen av MMSene som ligger på den gamle mobilen. Men jeg er noe usikker på hva som blir den enkleste måten å gjøre det på? Gammel telefon: K508i Ny telefon: W995 Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Bluetooth? Eller bruke insallasjons cd'n og kjøre bildene over på pc'n og så over på den nye tlf? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Den gamle telefonen støter ikke bluetooth. Har hatt den koblet til pcen tidligere, men fikk ikke ut mmsene slik at de fungerte på den andre telefonen. Endret 16. september 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Har fått overført det meste. Brukte irda til en annen gammel telefon osv. Men jeg støtte på et problem, det er en gif jeg ikke får sendt over. Står bare sendingen mislyktes når jeg forsøker med irda. Hvis man prøver å sende den som en mms får jeg beskjed om at bildet er for stort. Den er 139kB. Det er også helt umulig å få koblet telefonen til pcen med kabel. Endret 16. september 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå