Bruker-111299 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det har seg sånn at jeg har klagd inn vedtaket om en sak hos politiet som ble henlagt, men jeg lurer da på hvor lang saksbehandlingstid jeg må regne med(om 5 dager er det nøyaktig 3 måneder siden jeg sendte klagen). Så spørsmålet er som følgende: Hvor lang tid kan de bruke på å behandle en klage? Hva gjør jeg om de bruker for lang tid? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Purrer. Purrer til overordnet myndighet (Riksadvokaten). Tar saken inn for Sivilombudsmannen. Kravene til saksbehandlingstid i forvaltningen er ikke akkurat så store - saken skal i det store og det hele normalt avgjøres uten ugrunnet opphold, sett hen til sakens kompleksitet og omfang samt hvor mye organet generelt sett har å gjøre. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Må nok ta noen telefoner i morgen tidlig og få ordnet opp i dette. Har ringt inn 7-8 ganger og purret de siste 3 ukene uten hell. Skal sies at det tok nesten 2 og en halv måned før jeg fikk kopi av et brev til lensmanskontoret hvor saksdokumenter ble etterspurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå