Brulejus Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 For noen dager siden lastet jeg ned TV2-sporten silverlight. Like etterpå kom det beskjed fra windows update om å oppdatere silverlight. Etter det har internett begynt å oppføre seg helt texas. Nesten ingen videoer virker mer. Youtube-videoer klikker før de har buffret ferdig (nettleseren låses, og må restartes). Dette gjelder både FF og IE. IE klikker til og med før den har fått lastet inn youtube.com. I tillegg klarer jeg ikke å se tv på TV2 Sumo mer heller. Internett går tregere enn noensinne, og nettleseren låser seg til og med i kortere perioder på sider som ikke har video. Silverlight er som eneste (!) oppdatering ikke mulig å avinstallere. TV2-sporten programmet kommer det bare beskjed om at allerede er avinstallert, selv om jeg ikke har rørt det etter installasjonen! Noe håp? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Eh, avinstaller den og se om det fungerer. Jo, den kan avinstalleres. http://www.microsoft.com/getsilverlight/get-started/install/uninstall-win.aspx Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Internett går tregere enn noensinne, og nettleseren låser seg til og med i kortere perioder på sider som ikke har video. Silverlight er som eneste (!) oppdatering ikke mulig å avinstallere. TV2-sporten programmet kommer det bare beskjed om at allerede er avinstallert, selv om jeg ikke har rørt det etter installasjonen! Silverlight er en browser plug-in og påvirker bare Silverlight innhold. Hvordan i all verden skal dette påvirke netthastighet og flashvidoer på Youtube, langt mindre "ødelegge" maskinen din??!? Du har sannsynligvis noe annet rusk på maskinen din og du oppdaget dette først når du tilfeldigvis installerte/oppdaterte SL. Kanskje noe annet skjedde samtidig når du gjorde dette, men det har INGENTING med selve Silverlight å gjøre. Som sagt - avinstaller og se om det hjelper - istedet for å slenge med meningsløse påstander går det an å google litt i forkant. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=pQHX-SjgQvQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå