smurf92 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei! Jeg har nå lyst på en ny smarttelefon. Har en HTC Hero fra før av. Jeg har sett litt rundt og funnet ut at Samsung Galaxy s i9000 er en telefon jeg kunne tenkt meg, men det jeg lurer på da er om jeg burde gå for den eller vente litt om det kommer noen bedre i nærmeste framtid? Jeg vil ha android på telefonen og prisklassen har ikke så my å si. Så har dere noen tips til andre telefoner eller råd? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei! Flyttet tråden over til "Hjelp til valg av telefon, operatør eller leverandør", for det er her den hører hjemme. Emnetittelen var også lite beskrivende, da den forteller lite om hva slags mobil du er ute etter. Anbefaler også å lese tråden"Med fokus på emnetitler", da det vil gjøre det lettere for brukere å vite hva de klikker seg inn på og dermed også hjelpe deg. Som vanlig taes reaksjoner på PM, og ikke i tråden. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Galaxy S er en veldig bra telefon. Den er ikke optimal, bl.a. bør du installere lagfix og fikse lyden. Ellers er det ikke alle som liker UIet på Galaxy S, da Samsung har forsøkt å gjøre det mest mulig likt iPhone. Det fikser du relativt enkelt ved å kjøre en alternativ launcher, f.eks. Launcher Pro, Slidescreen eller ADW. Det er også snakk om støtte for Galaxy S i Cyanogen 6.1. Galaxy S har en del bra ting i TouchWiz som andre Android-telefoner mangler, bl.a. en veldig kul power control-sak i "gardinmenyen" og støtte for FLAC og DivX uten å måtte installere ekstra programvare. Jeg ville ha gått for Galaxy S, installert noen småfikser på den og brukt en annen launcher. Alternativt kan du vente på HTC Desire HD, som visstnok skal være omtrent like rask. Lenke til kommentar
smurf92 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Galaxy S er en veldig bra telefon. Den er ikke optimal, bl.a. bør du installere lagfix og fikse lyden. Ellers er det ikke alle som liker UIet på Galaxy S, da Samsung har forsøkt å gjøre det mest mulig likt iPhone. Det fikser du relativt enkelt ved å kjøre en alternativ launcher, f.eks. Launcher Pro, Slidescreen eller ADW. Det er også snakk om støtte for Galaxy S i Cyanogen 6.1. Galaxy S har en del bra ting i TouchWiz som andre Android-telefoner mangler, bl.a. en veldig kul power control-sak i "gardinmenyen" og støtte for FLAC og DivX uten å måtte installere ekstra programvare. Jeg ville ha gått for Galaxy S, installert noen småfikser på den og brukt en annen launcher. Alternativt kan du vente på HTC Desire HD, som visstnok skal være omtrent like rask. Hvet du ca når htc desire HD slippes i Norge da? Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Galaxy S er en veldig bra telefon. Den er ikke optimal, bl.a. bør du installere lagfix og fikse lyden. Ellers er det ikke alle som liker UIet på Galaxy S, da Samsung har forsøkt å gjøre det mest mulig likt iPhone. Det fikser du relativt enkelt ved å kjøre en alternativ launcher, f.eks. Launcher Pro, Slidescreen eller ADW. Det er også snakk om støtte for Galaxy S i Cyanogen 6.1. Galaxy S har en del bra ting i TouchWiz som andre Android-telefoner mangler, bl.a. en veldig kul power control-sak i "gardinmenyen" og støtte for FLAC og DivX uten å måtte installere ekstra programvare. Jeg ville ha gått for Galaxy S, installert noen småfikser på den og brukt en annen launcher. Alternativt kan du vente på HTC Desire HD, som visstnok skal være omtrent like rask. Hvet du ca når htc desire HD slippes i Norge da? Den som googler, finner: http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30364&table=PRODUCT&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=HTC+Desire+HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå