Enceladus Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vil dette fungere? Slik datamaskinen er nå får jeg ikke bilde på den eksterne skjermen når jeg kobler til med vanlig vga skjermkabel. Dette fungerte derimot tidligere så hvorfor ikke nå vet jeg ikke. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 tipper du bare må trykke FN + den fasten som har et symbol som ser noe sånt ut: |□| Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Det fungerer nå med ekstern skjerm. Så noen som har noen gode ideer til hvordan jeg kan legge inn windows på nytt i blinde? Den eksterne skjermen slår seg nemmelig ikke på før windows er halvveis oppe å går og dermed blir det litt vanskelig å få bootet og startet installasjonen når jeg ikke ser noe. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Åssen laptop type er det ? Hørtes merkelig ut at VGA utgangen ikke er aktivert før lenge etterpå. Det skal være Hardware styrt, akkurat som når du kobler i 2 skjermer på et vanlig skjermkort. Da pleier somregel det å dukke opp bilde på begge skjermene , helt fra BIOS (klonet modus). prøvd å trykke fn + skjermtasten helt i starten ? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kople på mus og tastatur og slå igjen lokket. Det pleier å sette ekstern skjerm som standard. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Det er en Acer 5930G Laptop med et geforce 9600m gt skjermkort. Har nå forsøkt å trykk Fn + skjermtast i starten og det gjør at selve laptop skjermen slår seg av et øyeblikk for så å skru seg på igjen uten at det er noen reaksjon på ekstern skjerm. Og koble på mus og tastatur (trådløst som er det jeg har tilgjengelig) for så å klappe sammen skjermen setter pcen i dvalemodus. Forsøkte også å klappe sammen skjermen på laptop for så å restarte maskinen med ekstern skjerm i. Det som da skjer er at den restartes og etter en stund så slår skjermen seg på godt på vei ut i oppstartsfasen. Men ellers så mener dere at man kan bruke en ekstern skjerm på en bærebar pc helt fra oppstarten av? For så å feks kunne gå inn i bios via ekstern skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå