Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon

Porcelina

Anbefalte innlegg

Okei var ikke klar over at man fikk æøå på tastaturet på desire-z.

Det er jo faktisk veldig kjekt er litt irriterende og holde nede o for og få ø.

Joda ser den med garantier, har ikke uroet meg så veldig..

Er vell ennå en måned før man får kanskje tlf i norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På jobben har vi fått beskjed om at vi mest sannsynlig får den i starten av neste uke.

AWESOME! Da satser jeg på at MPX sin dato holder og at jeg har min i slutten av neste uken! Aahhhh! Er fryktelig glad i Nexus'en min men den trenger tastatur og bedre batterilevetid. Desire Z gir meg begge deler!

Lenke til kommentar

Er det fremdeles slik at Amentio Datakjeden (etter fusjonen) har samme leverandør som Komplett og Mpx? Noen som har bestilt fra de som vet antatt leveringsdato?

Yepp ;)

Takk for svar :) Da er det vel fort samme antatte leveringsdato også..

Da spørs det vel bare om jeg tør å bestille derfra - uggen erfaring med amentio men knallgod erfaring med datakjeden :p Kan jo alltids safe med komplett/mpx da, meen de er dyrere :)

Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om tastaturet? Vil det være like løst som man har sett på enkelte videoer?

edit:

Etter å ha sett noen filmer på YouTube om mobilen, så har jeg sett at den ikke har Froyo Sense, men den til Nexus One, jeg trodde den kom med Froyo Sense, eller har de endret på dette i etterkant?

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om tastaturet? Vil det være like løst som man har sett på enkelte videoer?

edit:

Etter å ha sett noen filmer på YouTube om mobilen, så har jeg sett at den ikke har Froyo Sense, men den til Nexus One, jeg trodde den kom med Froyo Sense, eller har de endret på dette i etterkant?

Det er fordi du har sett på videoer av T-Mobile G2, ikke Desire Z. Maskinvare messig er det tilnærmet identiske, men ikke helt. Desire Z kjører Android 2.2 med Sense...

Angående tastaturet må vi bare vente å se. ingen som vet..

Lenke til kommentar

Skulle til å poste videoen tidligere i dag men kom ikke så langt. Kjenner ikke til hvor forskjellig G2 og DZ er, men jo, blir interessant å se om DZ er like klokkevennlig. Noen som har hørt noe mer ang. leveringstidspunkt?

Samme prosessor, så burde være like mulig på Z ;) MPX har fortsatt ubekreftet 29.10

Lenke til kommentar

Vet vi forresten noe om hvor lett man får riper på skjermen til Desire Z?

Vurderer å bestille skjermbeskyttelse sammen med telefonen hvis det er tilfelle - for det følger vel ikke med i esken?

Skjermen er av glass, på samme vis som HTC Desire, Nexus One, osv.. Er ganske motstandsdyktig mot riper men hvis du planlegger å utsette den for mye slitasje er et InvisibleShield å anbefale.

Lenke til kommentar

Tok med orginalbeskyttelsesfilmen til DZ fra HTC når jeg allikevel skulle legge inn en bestilling hos komplett. N97en min ble stygg fort uten film, vil ikke ha det igjen.

Skjermen på N97 er ikke av glass og blir følgelig mye fortere ripete enn hva Desire-modellene blir.

Lenke til kommentar
Er fryktelig glad i Nexus'en min men den trenger tastatur og bedre batterilevetid. Desire Z gir meg begge deler!

Eg har ikkje klart å finne noko handfast om batteritida (oppgitte tal frå produsent tel ikkje, eg er ute etter reell tid). Det eg finn av artiklar er bare sniktittar. Er det nokon som har fått testa batterilevetida nærmare? Dette er hovudårsaka til at eg ikkje har bestilt endå.

Komplett/MPX har flytta datoen sin til 30.10. Framleis ikkje stadfesta.

Lenke til kommentar
Er fryktelig glad i Nexus'en min men den trenger tastatur og bedre batterilevetid. Desire Z gir meg begge deler!

Eg har ikkje klart å finne noko handfast om batteritida (oppgitte tal frå produsent tel ikkje, eg er ute etter reell tid). Det eg finn av artiklar er bare sniktittar. Er det nokon som har fått testa batterilevetida nærmare? Dette er hovudårsaka til at eg ikkje har bestilt endå.

Komplett/MPX har flytta datoen sin til 30.10. Framleis ikkje stadfesta.

Les tester av T-Mobile G2!

Lenke til kommentar

...og apropo T-mobile G2.. fant en ryktetråd på xda, der det sies at online salg av G2 er stanset, mest sannsynlig av HTC. Skal ha med tastaturet å gjøre, mer spesifikt at de skal sette inn en fjæringsmekanisme som skal løse problemene med tastaturet..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=816189

Ja, hvis HTC setter inn fjærmekanisme i Desire Z så er valget klart. Da er det ingen tvil hva som blir min neste mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...