Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon


Porcelina

Anbefalte innlegg

HTC har hverken bekreftet eller avkreftet at ICS kommer på Desire Z. De sier at de undersøker hvilke modeller som skal oppgraderes, i tillegg til de de allerede har bekreftet. Den oppfyller hardwarekravene, så det er jo lov å håpe. :)

 

Link til de som er bekreftet? og link til hardwarekrav til ICS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC har hverken bekreftet eller avkreftet at ICS kommer på Desire Z. De sier at de undersøker hvilke modeller som skal oppgraderes, i tillegg til de de allerede har bekreftet. Den oppfyller hardwarekravene, så det er jo lov å håpe. :)

 

Link til de som er bekreftet? og link til hardwarekrav til ICS?

 

HTC knows how excited our fans are to get their hands on Google's latest version of Android, Ice Cream Sandwich, so we're thrilled today to announce the first wave of HTC phones that will receive upgrades: We can confirm the brand new HTC Vivid is upgradeable to Ice Cream Sandwich. In addition, Ice Cream Sandwich is coming in early 2012 to a variety of devices including the HTC Sensation, HTC Sensation XL and HTC Sensation XE, as well as the HTC Rezound, HTC EVO 3D, HTC EVO Design 4G and HTC Amaze 4G through close integration with our carrier partners. We're continuing to assess our product portfolio, so stay tuned for more updates on device upgrades, timing and other details about HTC and Ice Cream Sandwich.

 

 

http://www.engadget.com/2011/11/07/htc-announces-specifics-on-ice-cream-sandwich-upgrades/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg endelig klart og surre meg til root på DZ'n

Hvilket rom fungerer best på DZ?

 

Kjører i dag med BinDroid RUNMED2.5 men har ikke lest meg noe opp på hvilken som er sjef til dz'n så bare ut til og være første og beste.

Jeg foretrekker CyanogenMod. Når kommer snart Versjon 9 som er basert på Ice Cream Sandwich (Android 4.0.3).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sliter fortsatt med en del irriterende problemer etter siste store oppdatering. Begynner å bli litt slitsomt nå :thumbdown:

  • Får ikke sendt SMS til en del kontakter (tror disse er fra flere kilder, men alltid også facebook)
  • Får ikke synkronisert avtaler mot Exchange. Først var det pga en konverteringsfeil, så virket den en kort stund, nå er den stoppet igjen uten feilmelding.
  • Må stadig restarte Sense etter en del apper (som Facebook og nettleser)
  • Nettleser henger alltid første gang jeg trykker back, hvis jeg ikke først oppdaterer nettsiden (når jeg rett inn til VG)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen her som kjører CM7 atm? Sliter litt med at cell-standby bruker mye batteri, og lurer på om noen har erfaringer med å flashe radio? Evt. hvilken radio bør jeg benytte for netcom sitt nett? Samme med GPS =)

 

Lest litt på xda, men avventer til jeg fåt noen innspill fra fædrelandet :)

 

Bruker forresten den siste nightlyen (263?)

Endret av Fragment
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei

 

Jeg er temmelig n00b når det gjelder rooting av android, men jeg har en DZ som er så innihelvetes treg at jeg snart kommer til å klikke. Vurderer å roote ned til en primitiv versjon av android som ikke krever så mye av prosessor og ram.

 

Noen som vet om en brukbar ROM som fungerer bra til DZ?

 

samtidig, noen som vet om det er mulig å tilbakestille telefonen til fabrikkinstilling etter at man har skiftet rom? Jeg har en jobbtelefon, og da vil jeg slette alle spor dersom jeg må levere den tilbake...

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er temmelig n00b når det gjelder rooting av android, men jeg har en DZ som er så innihelvetes treg at jeg snart kommer til å klikke. Vurderer å roote ned til en primitiv versjon av android som ikke krever så mye av prosessor og ram.

 

Noen som vet om en brukbar ROM som fungerer bra til DZ?

 

samtidig, noen som vet om det er mulig å tilbakestille telefonen til fabrikkinstilling etter at man har skiftet rom? Jeg har en jobbtelefon, og da vil jeg slette alle spor dersom jeg må levere den tilbake...

Hvordan treg er den ? Hvilken versjon av android har du på telefonen nå ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...