tommy_sn Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei Har plutselig begynt å få endel skurring i høyttaleren under samtaler. Flere her som har opplevd dette, og vet om en eventuell fix? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvordan tar jeg en full sikkerhetskopi av alt på telefonen før den resettes til fabrikk-innstillinger? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har du rootet telefonen? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nei, den er ikke rootet. Vil gjerne ha sikkerhetskopi av sms, e-post, instillinger, e-post kontoer, aplikasjoner og generelt oppsett. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Noen som har prøvd et uoriginalt batteri med høyere oppgitt kapasitet? Finnes jo en del batterier som ikke bygger ut ekstra som har en del mer kapasitet enn originalbatteriet, men om de holder det de lover er jo en annen sak... Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har levert inn min til reparasjon siden mini-jack utgangen har blitt ødelagt. Venter i spenning på å få tilbake telefonen. Litt over en uke uten, gikk over til min gamle SE Xperia Mini Pro. Merker sjukt forskjell. Helt vandt til knappene på HTC, mer logisk bygd opp. Men gleder meg til Noen som har tanker om ? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Beats er som Fatal1ty, melkeprodukt uten hold i lovnadene sine. Som Skullcandy også. Noen som er plaget med at mobilen skrur opp lyden på Spotify merkverdig mye, for så å skru ned etter 5sek? I spotify, har ikke testet annensteds. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Beats er som Fatal1ty, melkeprodukt uten hold i lovnadene sine. Som Skullcandy også. Hmm hva er så Fatal1ty? Jeg har mye Beats produkter og er sjuykt fornøyd med alle sammen. Innfrir og overgår mine forventninger. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Fatal1ty er som Beats bygd på en kjent person, for å gi varen en høyere pris enn tilsvarende produkter. Hovedkort uten røde lys og merket: 1800 Hovedkort med lys og merket: 2300 For eksempel. Var noe liknende fra Abit i 2004-2005. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Fatal1ty er som Beats bygd på en kjent person, for å gi varen en høyere pris enn tilsvarende produkter. Hovedkort uten røde lys og merket: 1800 Hovedkort med lys og merket: 2300 For eksempel. Var noe liknende fra Abit i 2004-2005. det du må ta i betraktning er at veldig mange (inkl meg selv) er villig til å betale litt mer for et knusefett design. ser på meg selv som ganske så kresen på lyd, og jeg kunne ikke digget beats solo hd noe særlig mer. beste jeg har hørt mpt pris og størrelse. har hatt div akg/koss osvosv. men for å gå litt on-topic: for dere som er rooted; hvilken ROM bruker dere for tiden? har brukt MIUI en god stund og liker den ganske bra egentlig, men vil prøve noe nytt =) Endret 14. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fått tilbake telefonen fra reparasjon. Byttet hovedkort og oppdattert sw. Den virker mer stabil faktisk og jeg tror ÆØÅ problemet er borte Men, nå har jeg jo måttet legge inn alt på nytt, hadde tatt backup av kontaktene/sync via gmail, sense og facebook. Men når jeg syncer tilbake får jeg ikke med alle navnene og nummerne :S Noen idé? Og en annen ting er at jeg nå ikke klarer å dissable notifications når den synker med gmail.. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Når kommer HTC Sensation Z ut? Det må jo komme en ny toppmodell med tastatur snart, 800MHz singlecore er utdatert ganske godt, når nye mobiler skilter med 1,5GHZ dualcore, og oppløsning som gjør HD-film til hd (ikke at det hjelper på en 4" skjerm) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) 800 MHz er jo ikke så utdatert mtp at den fint klokker opp til 1.5 GHz, og enkelte klarer også 2.05 GHz Men det hadde likevel vært greit med en oppfølger. Endret 16. september 2011 av SRD Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 1.5 er vel og bra, til telefonen ryker og du ikke har garanti lengre. Da er det ikke like råflott lengre. Og ikke kom å fortell meg at det ikke er risikoer ved klokking av en mobilprosessor til over det dobbelte av original hastighet, når desktopprosessorer har økt risiko ved dette. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har et problem med min desire Z. Jeg prøver å sende MMS til folk, men dette funker ikke. Jeg får bare opp et rødt utropstegn i meldingen. Det merkelige er at jeg kan sende til meg selv, og jeg kan motta MMS, men ikke sende. Noen som vet noe?* Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har et problem med min desire Z. Jeg prøver å sende MMS til folk, men dette funker ikke. Jeg får bare opp et rødt utropstegn i meldingen. Det merkelige er at jeg kan sende til meg selv, og jeg kan motta MMS, men ikke sende. Noen som vet noe?* Prøv å slå på mobildata før du sender Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har et problem med min desire Z. Jeg prøver å sende MMS til folk, men dette funker ikke. Jeg får bare opp et rødt utropstegn i meldingen. Det merkelige er at jeg kan sende til meg selv, og jeg kan motta MMS, men ikke sende. Noen som vet noe?* Prøv å slå på mobildata før du sender Nei, det gidder jeg ikke.... Nå kan jeg heller ikke sende til meg selv.. Hva betyr utropstegnet? Aldri sett dette før... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har levert inn min til reparasjon siden mini-jack utgangen har blitt ødelagt. Fått tilbake telefonen fra reparasjon. Byttet hovedkort og oppdattert sw. Men, nå har jeg jo måttet legge inn alt på nytt, hadde tatt backup av kontaktene/sync via gmail, sense og facebook. Men når jeg syncer tilbake får jeg ikke med alle navnene og nummerne :S Noen idé? Og en annen ting er at jeg nå ikke klarer å dissable notifications når den synker med gmail.. Noen som har tips? Er det mulig, jeg hadde EKSAKT samme problem, fikk ladet den en dag, men dagen etterpå var ladepluggen helt død. Hos meg byttet de selve pluggen og oppdaterte sw (hvorfor aner jeg ikke, da jeg hadde siste versjon på fra før) Syncet også kontakter/sms/ringe logg opp til gmail før jeg sendte den inn, men jeg hadde ikke noe problemer med å få ting tilbake. Tok meg 5 min før jeg skjønte at jeg hadde selv endret navnet på mappen de skulle havne i på gmailen min, dermed ville den ikke hente det ned siden mine valg ikke lå som standard Så de neste dagene kommer til å gå med på å huske de forskjellige appsene jeg hadde på den Ang oppdatering, vet noen om Android v 4.0.2 Ice Cream Sandwich (som kom ut den 29. november) vil være mulig å få på Desire Z? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 HTC har hverken bekreftet eller avkreftet at ICS kommer på Desire Z. De sier at de undersøker hvilke modeller som skal oppgraderes, i tillegg til de de allerede har bekreftet. Den oppfyller hardwarekravene, så det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva med rooting og en clean ICS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå