Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon

Porcelina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har levert inn min til reparasjon siden mini-jack utgangen har blitt ødelagt. Venter i spenning på å få tilbake telefonen. Litt over en uke uten, gikk over til min gamle SE Xperia Mini Pro. Merker sjukt forskjell. Helt vandt til knappene på HTC, mer logisk bygd opp. Men gleder meg til

:D

Noen som har tanker om

?
Lenke til kommentar

Fatal1ty er som Beats bygd på en kjent person, for å gi varen en høyere pris enn tilsvarende produkter.

Hovedkort uten røde lys og merket: 1800

Hovedkort med lys og merket: 2300

For eksempel. Var noe liknende fra Abit i 2004-2005.

det du må ta i betraktning er at veldig mange (inkl meg selv) er villig til å betale litt mer for et knusefett design. ser på meg selv som ganske så kresen på lyd, og jeg kunne ikke digget beats solo hd noe særlig mer. beste jeg har hørt mpt pris og størrelse. har hatt div akg/koss osvosv.

men for å gå litt on-topic:

for dere som er rooted; hvilken ROM bruker dere for tiden?

har brukt MIUI en god stund og liker den ganske bra egentlig, men vil prøve noe nytt =)

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Fått tilbake telefonen fra reparasjon. Byttet hovedkort og oppdattert sw. Den virker mer stabil faktisk og jeg tror ÆØÅ problemet er borte :)

Men, nå har jeg jo måttet legge inn alt på nytt, hadde tatt backup av kontaktene/sync via gmail, sense og facebook. Men når jeg syncer tilbake får jeg ikke med alle navnene og nummerne :S Noen idé? Og en annen ting er at jeg nå ikke klarer å dissable notifications når den synker med gmail..

Noen som har tips? :)

Lenke til kommentar

1.5 er vel og bra, til telefonen ryker og du ikke har garanti lengre. Da er det ikke like råflott lengre.

Og ikke kom å fortell meg at det ikke er risikoer ved klokking av en mobilprosessor til over det dobbelte av original hastighet, når desktopprosessorer har økt risiko ved dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har et problem med min desire Z.

Jeg prøver å sende MMS til folk, men dette funker ikke. Jeg får bare opp et rødt utropstegn i meldingen.

Det merkelige er at jeg kan sende til meg selv, og jeg kan motta MMS, men ikke sende.

Noen som vet noe?*

Prøv å slå på mobildata før du sender :)

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med min desire Z.

Jeg prøver å sende MMS til folk, men dette funker ikke. Jeg får bare opp et rødt utropstegn i meldingen.

Det merkelige er at jeg kan sende til meg selv, og jeg kan motta MMS, men ikke sende.

Noen som vet noe?*

Prøv å slå på mobildata før du sender :)

Nei, det gidder jeg ikke....

Nå kan jeg heller ikke sende til meg selv.. Hva betyr utropstegnet? Aldri sett dette før...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har levert inn min til reparasjon siden mini-jack utgangen har blitt ødelagt.

Fått tilbake telefonen fra reparasjon. Byttet hovedkort og oppdattert sw.

Men, nå har jeg jo måttet legge inn alt på nytt, hadde tatt backup av kontaktene/sync via gmail, sense og facebook. Men når jeg syncer tilbake får jeg ikke med alle navnene og nummerne :S Noen idé? Og en annen ting er at jeg nå ikke klarer å dissable notifications når den synker med gmail..

Noen som har tips? :)

Er det mulig, jeg hadde EKSAKT samme problem, fikk ladet den en dag, men dagen etterpå var ladepluggen helt død.

Hos meg byttet de selve pluggen og oppdaterte sw (hvorfor aner jeg ikke, da jeg hadde siste versjon på fra før)

Syncet også kontakter/sms/ringe logg opp til gmail før jeg sendte den inn, men jeg hadde ikke noe problemer med å få ting tilbake.

Tok meg 5 min før jeg skjønte at jeg hadde selv endret navnet på mappen de skulle havne i på gmailen min, dermed ville den ikke hente det ned siden mine valg ikke lå som standard :p

Så de neste dagene kommer til å gå med på å huske de forskjellige appsene jeg hadde på den :p

Ang oppdatering, vet noen om Android v 4.0.2 Ice Cream Sandwich (som kom ut den 29. november) vil være mulig å få på Desire Z?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...