iChristian Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Du kjenner til forbrukerkjøpsloven ikke sant? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Har planer om å roote og legge inn ny ROM på kjærestens Desire Z Høres rimelig vågalt ut.. Jeg er ekstremt fornøyd med CyanogenMod 7 RC2 på min Desire Z. RC4 kom for en uke siden, og final er visstnok "rett rundt hjørnet", så jeg ville isåfall ventet på final.. Jeg har tidligere rootet en desire - men nå som jeg skal ta desire z ble det plutselig for avansert. Hvordan gjorde du dette? Det jeg har kommet over av guider sier feks "If your INFOCID is NOT one of these you need to make a goldcard to downgrade!" - noe jeg ikke skjønner noe av (REF kilde: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905261) Samt er det nytt for meg at jeg må downgrade til en gammel versjon av firmware for å få dette til å fungere. Det er også dukket opp et nytt begrep som heter S-OFF som jeg ikke trengte å relatere meg til på Desire. Har fulgt denne guiden: http://forum.xda-developers.com/wiki/index.php?title=HTC_Vision#Rooting_the_G2 Og har fått alt under "Prerequisites" til å fungere. Gikk du gjennom alt dette dritet for å få det til å funke? PS har en ulåst desire z om det skulle ha noe å si. Endret 10. mai 2011 av Killer_DT Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Du kjenner til forbrukerkjøpsloven ikke sant? Du kjenner til garanti også? Hvis tilfellet ikke er forårsaket av ham, så skal ikke batteriet være så dårlig, dermed er det garantisak. Garanti gis uansett, forbrukeskjøpsloven sier vel bare hvor lenge den minimum skal være. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Nei. Garanti har ingenting med forbrukerkjøpsloven å gjøre. Garanti er frivillig, og "gis ikke uansett". Forbrukerkjøpsloven er ikke frivillig å følge. Endret 11. mai 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Noen som vet når man får 2.3 til Desire Z? Finner egentlig lite informasjon om det på nettet, annet enn "Q2 2011" Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 2.3 har ikke kommet ut til Desire Z enda, men siden den har kommet for HD og Desire S skulle den nok ikke være langt unna. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Venter i spenning, og håper at problemene med stor ÆØÅ, og manglende bilder ordnes opp i. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 2.3 er nok rett rundt hjørne nå, htc sin oppdatering finnes på xda en plass. Men du må roote telefonen Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Forsøkte å bruke telefonen i et telefonmøte med høyttaleren, men det var helt ubrukelig! Forferdelig lyd, måtte til slutt bruke en iPhone.. (som jeg ble mobbet for ) Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg føler liksom ikke at jeg har noen gang blitt sånn superfornøyd med denne mobilen, dessverre. Jeg glemmer å bruke tastaturet ettersom jeg er så vant med å skrive uten, og uten tastaturet er det jo ikke noe spesielt med mobilen for min del. Irriterende at ÆØÅ plutselig er store også! Nei, jeg veit ikke helt hva det er, men denne mobilen skuffer meg litt dessverre. Den er til tider treg, restarter seg plutselig helt ute av det blå, skjermen blir plutselig hvit og masse andre små greier jeg lar meg irritere over. Kanskje det bedrer seg med ny oppdatering! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 ÆØÅ problemet er irriterende, men ganske enkelt å ordne. Bare å trykke i tekstfeltet slik at kopieringsmarkøren kommer opp. Så er det bare å fortsette å skrive. Da er det i orden. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kan noen teste om de får crosstalk på skjermen ved å vise bildet under? Jeg får det, og da ser det ut som om det er noen lysegrå striper til høyre for de hvite, selv om de egentlig er i samme farge som resten av den grå bakgrunnen. http://imageshack.us/f/811/test3dj.png/ Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Så riktig ut i Opera iallefall. EDIT: Og i Firefox og den innebygde browseren. Ikke noen problemer her. Endret 25. mai 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
Løve Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Da er det nok noe galt med skjermen min. Får høre hva de sier i butikken. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 2.3 kommer til Desire Z innen utgangen av Juni visstnok. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tilbud på denne dingsen på Distinhome til 2590,- Godt kjøp? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har bestilt Desire Z hos Dustin tidligere i uken, og gleder meg veldig til jeg får telefonen. Skal da roote og overklokke den . Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har hatt telefonen siden januar nå og er fornøyd... heeeelt til nå. Hvor lenge varer batteriet hos deres HTC Desire Z? Min varer bare i 1 dag nå, men jeg driver å skylder på at jeg har den kobla til trådløsen hjemme. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Skru ned skjermen og skru av mobilt bredbånd og wifi. Selv har jeg kjøpt et 3 ganger så stort batteri siden jeg sitter på blåtann og bruker telefonen mye. Lenke til kommentar
Bricks Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Skru ned skjermen og skru av mobilt bredbånd og wifi. Selv har jeg kjøpt et 3 ganger så stort batteri siden jeg sitter på blåtann og bruker telefonen mye. Har du link til dette?Blir det stort fysisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå