Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon


Porcelina

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt irriterende feil med at bilder man har tatt etter siste restart, ikke vises i galleriet hvis man bruker den vanlige kjappe av/på funksjonen. Må da ta full restart for å se alle bildene igjen. Kunne i det minste lagt inn en manuell refresh funksjon i galleriet!

 

Blir heller aldri helt klok på den innebygde Gmail-applikasjonen. Når jeg refresher så oppdateres ofte bare antall nye meldinger i headeren, så må jeg refreshe på nytt for å se de nye meldingene. Noen ganger må jeg jo refreshe 2-3 ganger for å se nye meldinger, veldig tungvindt.

Veldig dumt at det er egen applikasjon også, burde vises sammen med den andre eposten. Trodde det var poenget med fargekoding etc, slik det er i kalenderen?

Men jeg kan vel koble meg mot Gmail fra det andre programmet, skal teste det...

Lenke til kommentar

Heisann,

 

jeg vurderer denne telefonen sterkt etter at min fantastiske Motorola Milestone har bestemt seg for å slitne noe inni granskauen.. Den har store problemer med samtaler, jeg hører ikke andre og de hører ikke meg .. så jeg vil veldig gjerne ha en telefon med fysisk tastatur og med den norske garantien, slik at hvis noe lignende skjer igjen sitter jeg ikke der med skjegget i postkassa.. Her kommer Desire Z inn

 

Jeg har et par spørsmål, sitter tastaturet så løst som folk sier eller er det kun i ekstreme vinkler den "faller" ut av seg selv?

 

Overclocking.. hva er dette egentlig (sorry min ignoranse)? Er det noe som gjør telefonen veldig mye bedre eller er det kun for "ekspertene" ?

 

Og hvordan er generelt inntrykket til folk nå etter en liten stund?

Lenke til kommentar
Jeg har et par spørsmål, sitter tastaturet så løst som folk sier eller er det kun i ekstreme vinkler den "faller" ut av seg selv?

Jeg kan få tastaturet til å falle ut av seg selv dersom jeg holder telefonen opp ned. Det er ingen fjæring i mekanismen. Men samtidig må jeg si at jeg har aldri i verden opplevd dette som problematisk. Det er ikke akkurat sånn at den åpner seg i lommen din eller når man bruker den.

Lenke til kommentar

Hei.

Har nå hatt telefonen en stund, men hadde et lite uhell her om dagen.

En kompis gikk inn på "Blokkerte anropere" og la til en del kontakter. Når jeg oppdaget dette fjernet vi det, og det var morsomt som bare det. Helt til jeg oppdaget at flere av disse på denne listen har prøvd å ringe meg, uten å komme gjennom - de kommer rett til telefonsvarer. Noen som vet hva som er galt her?

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med den nye gowalla-appen? Funka fint før, men nå funker den bare til én innlogging etter frisk installasjon, og så lar den meg ikke komme forbi åpningsskjermen. Virker ikke som om det er et problem for andre, så det er kanskje telefonspesifikt?

Lenke til kommentar

Når jeg trykker FN og så SYM får jeg opp alle symbolene. Også < >.

Jeg har No-tastatur oppsett.

har det jeg også ....

 

Det var sånn før oppdateringene her og (at < > osv ikke var i symbollista på det fysiske tastaturet, altså). Sjekk at telefonen din er oppdatert :)

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar

Min telefon begynte plutselig å bruke mye strøm i går kveld. Ladet i hele natt, og idag ble den tom på tre timer uten å bli brukt!

 

Nå som jeg har kommet hjem virker det som den ikke lader, og jeg får ikke slått den på. Noen som vet hva som er galt? Må den sendes inn til service? Har hatt telefonen siden Desember, NEKTER å betale noe når telefonen er såppas ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...