Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon

Porcelina

Anbefalte innlegg

Etter endelbruk, har jeg nå merket endel snodige bugs.

på alarmdager.

M TI A(A hvilken dag er det da???) TO F LØ SØ:-)

Det er desverre ikke en ny bug.

Den kom på Hero, da den fikk 1.6 og norske menyer. Altså for ca.15 måneder siden.

Tydeligvis vanskelig feil å fikse det her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batteriet har en tendens til vare lengre etter en tids bruk. Hvis din Desire Z er ganske ny så kan det forklare problemet.

Jeg kan huske at batteriet på min Desire ble merkbart bedre etter en to-tre ukers bruk

Det du sier stemmer faktisk. Desire telefonen min som nå er to uker har fått veldig god batteritid, mens dag nr to døde den i løpet av noen timers bruk bare.

Desire Z telefonen min har blitt bedre og bedre de siste dagene, og nå har batteriet bare gått ned 3% siden 12.00 i dag, og jeg har hatt flere telefon samtaler, sjekket og sendt flere eposter og lest og svart på flere meldinger.

Så man må faktisk vente noen dager før batteriet når toppen. Greit å vite. Fortsetter det slik som nå, er det jo kjempe bra.

Lenke til kommentar

Sitter her med min nye htc desire z og er kjempefornøyd foreløbig! :-D men lurer på en ting. Hvordan får man opp flere ikoner når man skriver melding? Finner for eksempel ikke den trekanten man trenger for å lage fjortisshjerte...(bare når jeg bruker touch)..altså <3

Lenke til kommentar

Trykk på 12#, så på 1/2 på andre siden. Da finner du < og > og mange andre symboler

Ja, når man skriver med touchen ja, men det er ingenting som heter 12# når man har ute tastaturet. Er man nødt til å gjøre om til touch for å få de symbolene?

Lenke til kommentar

Rart FN + Sym gir deg så og si alle andre tegn på det fysiske tastaturet, men ikke de to (eller ene) du er ute etter.

Må være en bug av et eller annet slag, kanskje fordi vi har norsk versjon?

Spennende å hørt om de med engelsk utgave og engelsk OS har samme problem.

Lenke til kommentar

En ting jeg synes er merkelig...

Et av de største salgsargumentene de bruker i kampanjene er all epost på ett sted. Men Gmail og Exchange/annen epost er jo i hver sin applikasjon?

Hvordan får man de samlet og fargekodet?

Kalenderen gjør jo dette, der kommer jo alt fra exchange, gmail og facebook i hver sin farge, meget oversiktlig..

Mener jeg har sett det for epost også på videoer tidligere.

Men på Epost-programmet (og widget) kan man bare knytte inn smtp og exchange mailbokser, ikke gmail...

Har jeg oversett noe??

Ellers er jeg bare mer og mer fornøyd etter en uke.

Fant et iPhone-futteral som var stort nok til slutt også!

Bilnavigasjon fungerer også kanonbra, betalte ca 300kr for evig oppdatering for vesteuropa.

Må finne en ny bilholder etter hvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Bilnavigasjon fungerer også kanonbra, betalte ca 300kr for evig oppdatering for vesteuropa.

Hvordan betalte/ordnet du de greiene der ?

Lenke til kommentar

Mener jeg bare gikk inn på Bilpanel, og la inn en adresse i Mål.

NB, google sin navigering fungerer IKKE...

Da fikk jeg vel spørsmål om å bruke Førsteklasses navigering, og deretter tilbud om å kjøpe lisens. Kostet 279kr. Da velger du område og varighet.

Da er også Navigeringsknappen i bilpanelet "låst opp".

Tjenesten er levert av Route66.

Fungerer helt glimrende.

Husk på å bytte til norsk stemme etterpå.

Tror ikke den har fotoboks-varsling slik jeg hadde på TomTom'en på min forrige HTC, men nå har jeg i hvert fall hele vest-europa, endelig.

TomTom var nok også bedre på en del ting, men Route66 er helt ok.

Den håndterer jo også innkommende samtaler veldig elegant.

Bruker heller ikke så mye strøm faktisk, kan kjøre en stund på batteri.

Slukte jo strøm på den forrige...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg antar du da får beløpet lagt til tlf regninga ?

Jeg svarte nei der første gangen og er nå inne i en demoperiode. Forhåpentligvis kommer det spørsmål igjen når den går ut.

Hadde mest tenkt å benytte GPS'en når jeg kjører kollektivt (dvs. er fotgjenger) eller på sykkeltur ol. Har egen GPS greie i bilen.

Trodde du bare fikk med Norge på DZ tlf, mener å ha lest det et eller annet sted... ?

Lenke til kommentar

Mener jeg bare gikk inn på Bilpanel, og la inn en adresse i Mål.

NB, google sin navigering fungerer IKKE...

Da fikk jeg vel spørsmål om å bruke Førsteklasses navigering, og deretter tilbud om å kjøpe lisens. Kostet 279kr. Da velger du område og varighet.

Da er også Navigeringsknappen i bilpanelet "låst opp".

Tjenesten er levert av Route66.

Fungerer helt glimrende.

Husk på å bytte til norsk stemme etterpå.

Tror ikke den har fotoboks-varsling slik jeg hadde på TomTom'en på min forrige HTC, men nå har jeg i hvert fall hele vest-europa, endelig.

TomTom var nok også bedre på en del ting, men Route66 er helt ok.

Den håndterer jo også innkommende samtaler veldig elegant.

Bruker heller ikke så mye strøm faktisk, kan kjøre en stund på batteri.

Slukte jo strøm på den forrige...

Er dette å få tak i på den vanlige Desire?

Lenke til kommentar

Jeg svarte nei der første gangen og er nå inne i en demoperiode. Forhåpentligvis kommer det spørsmål igjen når den går ut.

Hadde mest tenkt å benytte GPS'en når jeg kjører kollektivt (dvs. er fotgjenger) eller på sykkeltur ol. Har egen GPS greie i bilen.

Trodde du bare fikk med Norge på DZ tlf, mener å ha lest det et eller annet sted... ?

Betalte nok med kort.

Tror Norge lå inne som demo, men tok like godt hele vest europa.

Den har ikke fotgjengermodus, men bil eller lastebilmodus!!

Lenke til kommentar

Kjøpte min i dag. Ble for lenge å vente på Amobil sin test. Både Mobilen og PCWorld hadde testet den, så da leste jeg de i stedet for.

Har Android 2.2 støtte for WiFi oppsett ved bruk av WPS? Kan ikke finne noe informasjon i så tilfellet.

Litt tåpelig at den leveres med nordisk fysisk tastatur. Trenger ikke ä og ö. To bortkastede taster som kunne vært brukt til noe annet. Er det mulig å mappe de om til noe annet?

Lenke til kommentar

Til dere som er ute etter et GPS program, sjekk ut Ndrive. Kjøper du via telefonen får du programmet gratis, og f.eks Skandinavia kart for kun 80 kroner, og hele Vest Europa for 160 kroner (inkludert Skandinavia).

På hjemmesidene deres er prisene mye høyere, men via telefonen ca €10 til €20 per område. Dyrere for f.eks hele USA osv. Uansett, langt fra prisene på nett. Og det fungerer kjempe brs. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...