Hååkon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er 15 år og trenger penger!! Det er mye som skal på plass.. Lettmotorsykkkel, lappen, gaming pc, Mac osv noen som har noen tips om å tjene store penger!? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Finn deg en jobb ASAP og jobb MYE for du trenger det tydligvis. 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Bruk kollektive fremkomstmiddel, konsentrer deg på skolen, og gjør leksene. Så kan du få deg jobb etterpå og kjøpe det du vil ha 2 Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Trenger noe utenfor skolen.. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Få deg en deltidsjobb. Ryddegutt på rimi eller noe slikt. Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Takk Det er ikke noe andre muligheter en jobb? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Takk Det er ikke noe andre muligheter en jobb? Tja såklart kan du jo begynne å "deale" dop eller rane en bank(masse penger der assa), baksiden er vel når du blir tatt å må i fengsel. Nei skaff deg en jobb du Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er 15 år og trenger penger!! Det er mye som skal på plass.. Lettmotorsykkkel, lappen, gaming pc, Mac osv noen som har noen tips om å tjene store penger!? Noen godt betalt jobb vil du ikke få.Ikke fordi du ikke duger til noe,men pga din unge alder..du er ikke utdannet med andre ord.Ser du har fått en del tips...men husk skatt tar en del...og det er vel på sin plass og betale litt for seg hjemme også? Mvh JEE Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ta to gathering professions, f.eks. Mining og Skinning. Så selger du alt du plukker på Auction House. Erm..mener du IRL? 5 Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Spør din far om du kan bruke alle dine sparepenger og sette dem i høyrisk aksjer, la pengene 6-doble seg og selg, =win. Da får du råd til alt du ønsker + litt til! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er 15 år og trenger penger!! Det er mye som skal på plass.. Lettmotorsykkkel, lappen, gaming pc, Mac osv noen som har noen tips om å tjene store penger!? Hvordan du kan tjene penger, vet jeg ikke. Men du kan spare utrolig mye plass og penger på å droppe Mac. 6 Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Om du vil bli milioner, her er svaret til det. Bli avis selger for VG Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Noen godt betalt jobb vil du ikke få.Ikke fordi du ikke duger til noe,men pga din unge alder..du er ikke utdannet med andre ord.Ser du har fått en del tips...men husk skatt tar en del...og det er vel på sin plass og betale litt for seg hjemme også? Mvh JEE Som 15-åring? Jeg synes da at basisbehov bør dekkes av foreldre inntil man er myndig (dette mener jeg er en del av foreldreansvaret). Eneste "betalingen" foreldre bør forvente av det, bør jo være at man hjelper til hjemme? Hvis man har tid til en jobb ved siden av skolen, bør vel de pengene brukes på å dekke litt av sitt eget forbruk (utover basisbehovet), og eventuelt større ting i fremtiden.. Som lappen, osv? Det er bare sunt. Ellers er det nok som de andre sier her, jobb hvis du kan, og spar. Da må du også prioritere hva du har mest lyst på, for man kan ikke alltid få alt man vil Du tenker nok over hva du bruker pengene på når du har måttet jobbe for dem selv. Endret 31. oktober 2010 av MemorX Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Se om du finner noen jobber i nærheten av der du bor her. Lenke til kommentar
Abdi.h Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 Hei jeg er en gutt på 15 år som vil tjene penger men for ikke det til på min alder er det noen som har tips eller noe hvordan jeg kan tjene penger Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 (endret) Abdi.h skrev (12 timer siden): Hei jeg er en gutt på 15 år som vil tjene penger men for ikke det til på min alder er det noen som har tips eller noe hvordan jeg kan tjene penger Mange muligheter, selge avis f.eks. Sjekk finn.no Endret 4. juli 2022 av PgUp Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 Gammal tråd... Spør kommune, lokale bedriftseigarar osv. om du kan få sommarjobb. Nav kan kanskje også hjelpe. Det vil sikkert også vere mogeleg å få sommarjobb i landbruket, f.eks. bærplukking, men då må du også tole å sitje i ein jordbæråker i mange timar per dag og i allslags vêr utan å få altfor vondt i ryggen osv. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 Sitat På denne turistplassen blir 13-åringane sett i arbeid Reiselivsnæringa skrik etter arbeidskraft. På Smøla er dei avhengig av at også barna jobbar for å få det til å gå opp. https://www.nrk.no/mr/13-aringar-far-jobb-i-reiselivet-pa-smola-1.16010415 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 Hååkon skrev (På 15.9.2010 den 19.15): Takk Det er ikke noe andre muligheter en jobb? Neste gang jeg skal flytte noen kilo benzo tar jeg naturligvis kontakt med 15-åringen som annonserer at han vil tjene fete spæn uten å jobbe på diskusjon.no... 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 Virker som kjeden Normal ansetter veldig unge folk. Sannsynligvis for å spare mest mulig. Når jeg var på den alderen solgte jeg aviser og delte ut vareprøver enten på døren eller i postkassen. Kommunen har kanskje noen sommerjobber også, om det fremdeles er noen igjen (gressklipping, søppeltømming etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg