spesseh Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei, Sliter med lyden fra høyttaler på en Samsung T220HD skjerm. Det fungerte fint før jeg plugget i hodetelefoner i minijack utgangen i går kveld. Etter dette vil ikke lyden gå tilbake til høyttalerne, men har forblitt i headphone modus selv om hodetelefonene er koblet fra. Det virker som om skjermen ikke oppfatter at de er koblet fra. Det jeg har gjort så langt er å koble ut strømmen i en time. Også prøvd å tilbakestilt instillingene. Noen som har noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 er utaket ( minijack kontakten ) kun styrt av innstillingene eller skifter det automatisk til hodetelefonne med en gang de plugges inn. det var relativt vanlig før( i hvertfall på tv skjermer og radioer ) . med det lille jeg vet så vil jeg tro at det har skjedd ett eller amet med kontakten ( utgangen). Lenke til kommentar
spesseh Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Slik jeg forstår skal den skifte automatisk. Det er ingen innstillinger som kan påvirke dette, så som du sier må noe ha skjedd med kontakten. Utrolig irriterende å måtte sende den inn på grunn av noe sånt. Siden det er første gang jeg bruker hodetelefonutgangen så har jeg ikke hatt problem med dette før. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 og det hjelper ikke å plugge den til og fra flere ganger ? Ja, det er frustrerende nå kontakten "henger" seg opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå