Theo343 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Takk for tips. Linux med fult fungerende XBMC hadde jo vært det beste. Lenke til kommentar
ole123456 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det følger med kablet tastatur og mus, dette er jo en nedtur fra forrige boks jeg kjøpte som hadde trådløst. Tastaturet er av den enkle typen og jeg vil nok bytte dette ut ganske raskt. Samme med musa som er av typen mini/reise-mus. Fjernkontrollen er IR, helt grei og funksjonell. Når jeg kjører en DVD fra det optiske drevet, opplever jeg antydninger til hakking. Er det flere som har gjort seg erfaringer her? Lenke til kommentar
OBre Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er ingen hakking ved avspeling av DVD i min. Kanskje det er noko feil med din? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Eneste kjedelige med ION er at det mangler hardware støtte for bitstreaming av HD lyd over HDMI, så man er "stuck" med dts og ac3. Kunne heller tenkt meg en boks basert på low performance utgaven av nvidia 4 serien...tror deres "media" utgave heter 430, skal støtte bitstreaming av HD lyd. Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 unne heller tenkt meg en boks basert på low performance utgaven av nvidia 4 serien...tror deres "media" utgave heter 430, skal støtte bitstreaming av HD lyd. Hvis det kommer en slik "boks" til en dugende pris så kjøper jeg den på flekken! Lenke til kommentar
audunth Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 dopus: Du er ikke "stuck" med DTS/AC3, det går fint å kjøre multikanals PCM over HDMI med riktig software. Noen avspillingsprogrammer senker bitdybden og/eller samplingsfrekvensen (f.eks 24/96 kan bli nedkonvertert til 16/48) men det er allikevel bedre enn DTS/AC3. Forøvrig enig i at det er håpløst av artikkelforfatteren å ikke opplyse om at de fleste steder denne pc'en selges har den kun DVD-drev, og at modellnummeret er det samme. mvh Audun Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 hvilke programmer kan sende multikanals pcm ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå