dust123456 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei, når jeg skal spille counter strike 1.6 "lan" verson, så skjer det ingen verdens ting når jeg trykker på spillet.. samme gjelder mafia 2, Hvordan får jeg cs til å funke? eventuelt window mode? Hjelp! Tror det er noe med nvidia optimus ellerno Lenke til kommentar
Mahdinho Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Hei, når jeg skal spille counter strike 1.6 "lan" verson, så skjer det ingen verdens ting når jeg trykker på spillet.. samme gjelder mafia 2, Hvordan får jeg cs til å funke? eventuelt window mode? Hjelp! Tror det er noe med nvidia optimus ellerno Prøv å kjøre spillet som administrator. Ell, så har du ikke cracket Mafia 2. Endret 15. september 2010 av Mahdinho Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 går ikke det nei. Mafia 2 er cracka, får jo til å spille visst jeg endrer config instilling i spillmappen sånn at det starter i windowed mode. Men CS får jeg ikke til, har prøvt -window i målfeltet på snarveien men skjer ingen ting da heller. Rart, for det funker vanlig cs i steam. Andre i klassen med samme CS på w64 får det til, men de har ATI kort Lenke til kommentar
Mahdinho Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 går ikke det nei. Mafia 2 er cracka, får jo til å spille visst jeg endrer config instilling i spillmappen sånn at det starter i windowed mode. Men CS får jeg ikke til, har prøvt -window i målfeltet på snarveien men skjer ingen ting da heller. Rart, for det funker vanlig cs i steam. Andre i klassen med samme CS på w64 får det til, men de har ATI kort Du kan alltids avinstallere CS (LAN-Versjon) og installere den på nytt I en annen mappe enn VALVE. Prøv og se hva som skjer.. Har CS Lan jeg og, den funker fint. Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) den er ikke i valve mappa edit: la snarveien til LAN cs i steam og opna der, da funker det som smurt(Y) Endret 15. september 2010 av dust123456 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå