Gå til innhold

AMD Turion II dual Core 2,3 Ghz VS AMD Phenom II Triple Core 1,80 Ghz

kim_andre_c

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IQ er en fin båt!

Er ikke sikkert alle er så nerd som deg da vet du. Det er kanskje derfor man legger inn en post på dette forumet for å få svar. Jeg synes det er litt rart at AMD Phenom II Triple Core har lavere Ghz enn AMD Turion II dual Core. Håper at noen andre enn Drhawkins kan svare for jeg orker ikke å lese svar fra han.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

IQ er en fin båt!

Er ikke sikkert alle er så nerd som deg da vet du. Det er kanskje derfor man legger inn en post på dette forumet for å få svar. Jeg synes det er litt rart at AMD Phenom II Triple Core har lavere Ghz enn AMD Turion II dual Core. Håper at noen andre enn Drhawkins kan svare for jeg orker ikke å lese svar fra han.

På forhånd takk!

det jeg mente med det er:

for eksempel: ta 3 betal for 2 tilbud.... skal du da bare ta 2 istedenfor 3?

logikken tilsier at 3 kjerner er bedre uansett om den er lavere i ghz så lenge det ikke er snakk om 90% forskjell i hastighet på de

jeg sier bare at logikk er en fin bil fordi en 3 kjernet cpu vil selvfølgelig uansett være bedre enn en 2 kjerna fordi den har 1 ekstra kjerne å jobbe med

multitasking og windows 7 som krever sitt setter dette kraftig på spissen.

det er greit nok at det kan komme noobs inn å spørre og få god hjelp (hvor mange hjelp til pc bygging tråder finnes det ikke her for eksempel? se på profilen min hvor jeg har vært mest aktiv og til god hjelp)

men uansett så er logikk en fin bil

hadde dette vært AMD triple core VS INTEL dual core så hadde saken vært litt andereledes og jeg hadde forstått saken VELDIG mye bedre og det pga INTEL er så sinnsykt mye bedre enn AMD at det er ikke ord for det

men å sammenligne AMD 2kjerna vs AMD 3kjerna.... så må vel logikken slå litt inn hos deg og selv om du kanskje ikke kan like mye data som andre kan???

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...