Balsature Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei Noen som vet hvor jeg får tak i egnede sekker til å ha vekskiver i (som kan festes langt opp på ryggen for å "ligge over skulderen" når jeg tar push-ups) ELLER motstandsbånd for å øke motstanden. Målet mitt er å kunne bli utmattet etter 5-10 armhevninger og ha progressjon (økte vekter, strammere bånd). Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Ja du kan gå på MC Donalds 5-10 ganger om dagen i 6 måneder. Da får du en passe tung sekk også kalt vaskeball i samme kategori som vaskebrett. Begynner du også å røyke 20-30 sigaretter hjelper det også på å bli raskere utmattet. Er du dyktig og følger disse råd og kansje overgår litt i antall burgere og sig så blir du utmattet bare ved tanken på armhevninger (push-ups). Lykke til Endret 15. september 2010 av Glavalavala 8 Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Kødder du med meg? Trodde dette var et særiøst forum. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kan du ikke legge beina oppå en stol/trapp e.l. for å gjøre det tyngre? Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Blir ikke vanskelig nok til 5-10 reps. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Greit svar det vel. He he. Men kan vel gi deg et tips du sikkert sikter mer mot. Hvorfor ikke bare ta en ryggsekk og legge ting i den. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kjøp deg turnringer! Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei Noen som vet hvor jeg får tak i egnede sekker til å ha vekskiver i (som kan festes langt opp på ryggen for å "ligge over skulderen" når jeg tar push-ups) ELLER motstandsbånd for å øke motstanden. Målet mitt er å kunne bli utmattet etter 5-10 armhevninger og ha progressjon (økte vekter, strammere bånd). De fleste sekker er vel egnet til dette. Bruk en vanlig sekk, og ta såkalte vektskiver oppi. Evt. bøker eller lignende. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 skaff deg strikk som holder deg nede. Eventuelt får noen til å sitte oppå deg? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei Noen som vet hvor jeg får tak i egnede sekker til å ha vekskiver i (som kan festes langt opp på ryggen for å "ligge over skulderen" når jeg tar push-ups) ELLER motstandsbånd for å øke motstanden. Målet mitt er å kunne bli utmattet etter 5-10 armhevninger og ha progressjon (økte vekter, strammere bånd). De fleste sekker er vel egnet til dette. Bruk en vanlig sekk, og ta såkalte vektskiver oppi. Evt. bøker eller lignende. Så lenge sekken er stabil/fast nok til at vektene ikke sklir fram og tilbake eller faller ut. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Eventuelt får noen til å sitte oppå deg? Hehe, klasse! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Bare ikke spør dama om hun kan sitte oppå deg fordi du trenger noe tungt. 5 Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hva med bena opp langs veggen mens man tar pushups? Evt loddrett men da løfter man hele kroppen da, så vet ikke om det blir for mye. Kom på en artikkel: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1050 Ryggsekk med vektskiver er nevnt der som "fattigmannsløsingen" Ellers var det noe strikker her http://myrevolution.no/nettbutikk/utstyr Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Piss i et glass og legg det på ryggen, så trener du balanse og koordinasjon i tillegg. Men har du prøvd fingerstand push-ups, ellers kan du prøve å ta armhevingene med klapp. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har du prøvd diamond push ups? Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Diamond push ups? Nei, det har jeg ikke prøvd. Holder man handflatene inntil hverandre når man utfører bevegelsen? Beste forslaget hittil er strikken fra myorevolution. Er interessert i løsninger som gjør at jeg kan utføre den vanlige skulderbrede pushupsen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Ta pushups på knokene, og bruk eventuelt strikk rundt eller en vektskive på ryggen. Vektskiva burde ligge rimelig stabilt Eller hvis du har mulighet for det, som nevt tidligere, pushups i turnringer. En enkel løsning som har blitt brukt på treningssenteret mitt er at det blir festa hoppetau i stanga på smithmaskina festa til et par håndtak på den, med beina oppå en benk. Endret 15. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ta planche pushups! (youtube) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Eventuelt får noen til å sitte oppå deg? Hehe, klasse! Husker jeg så noen NTG-elever kjøre pushups i par, der den ene stod på ryggen til den andre. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Diamond push up: Endret 16. september 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå