a-beck Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Skal legge inn ny ROM på min HTC Hero. Noen anbefalninger hva jeg bør velge ? Gjerne et sted hvor jeg kan laste ned også samt en veiledning Endret 15. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
oskaremil Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 VillainROM (http://www.villainrom.co.uk/vBwiki/index.php?title=Main_Page) er tradisjonelt veldig bra ROMer, skjønt jeg har hatt et par småproblemer med den jeg kjører på nå (VillainROM 12). Er godt mulig der er fikser for det på forumet deres, for de har en veldig aktiv brukerbase men jeg har ikke til til å romstrere rundt der så jeg er for øyeblikket på leting etter en ny ROM. Modaco er et annet bra alternativ, litt rotete hjemmeside (android.modaco.com), prøver å finne nyeste ROM i skrivende stund Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 VillainRom 12, ingen over, ingen vedsiden. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 VillainRom 12, ingen over, ingen vedsiden. Nå ja, forsiktig nå Gikk fra FroydVillain 1.5 til VillainROM i håp om noe mer stabilt og bedre batteritid. Long erfaring short; Spotify hakker hvis jeg gjør noe annet relativt krevende ved siden av og batteritiden er gått fra 12 til 9 timer med aktiv(musikk hele tiden, epostlesing, facebook-app, etc) bruk. MEN VillainROM har Sense, det er det eneste som holder meg unna å gå tilbake til FroydVillain. Selv om jeg bruker Launcher Pro Plus. Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Cronos har jeg alltid vært veldig fornøyd med. Gikk tilbake til den nå etter å ha brukt Froydvillain en måneds tid, og digger fartsoppgraderingen og å ha fått tilbake Sense.Har riktignok ikke prøvd Froyo-versjonen hans, men liker Sense såpass godt at jeg holder meg til 2.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå