Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Link til Unbox pt. 1

http://www.youtube.com/watch?v=sroqBzJQ_D0

Link til Unbox pt. 2

http://www.youtube.com/watch?v=5bj1sAdXGAU

Link til Unbox pt. 3 (de siste sekundene)

http://www.youtube.com/watch?v=jaMzrXdeupQ

Håper dere liker den, da det er min første unbox.

Veldig morro. Akuratt som forventet. Det høres ut som jomfrudommen skal taes for første gang.

Lykke til med din nydelige DHD Mr.=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar!

Flott å se at Chess, Netcom, Ucan2 (Moobi) har fått fingen ut.

Jeg vil ikke påstå at netcom har fått ut fingern. Tror ikke noen har fått sporingsnr fra dem. Rett gjerne på meg om jeg tar feil her. jeg bestilte 6. oktober og har ikke mottatt springsnummeret hvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg ringte til Tele2 i dag og fikk beskjed om at de ikke visste når mobilen ville komme. Da jeg fortalte at release datoen er 3. november svarte han at de sikkert får den inn i løpet av november.

Jeg ringte nettopp til Moobi for å høre om de visste noe, men de hadde visst heller ikke hørt noe og de hadde heller ikke fått inn en eneste mobil enda. Da jeg fortalte henne at jeg har lest på nettet om en del som har fått sporingsnummer og beskjed om at mobilen deres er sendt.. Fra Moobi, fikk jeg i svar om at hun ikke hadde hørt noe om det og at de ikke hadde en eneste mobil.

Problemet mitt er at jeg skal skrive nytt abonnement med Tele2 når jeg får mobilen med en bindingstid på 12 måneder, også skal jeg reise til USA om rundt 9 måneder, så da blir det i alle fall 3 måneder hvor jeg må betale abonnementet uten å bruke det.

Jeg er åpen for forslag om andre steder å bestille mobilen fra hvor jeg kan skrive et greit abonnement med en datapakke inkuldert og få mobilen i løpet av uken. Setter stor pris på forslag :)

Jeg kjenner jeg blir mer og mer pissed på dette etterhvert som jeg leser om flere og flere som har fått svar fra Moobi. Bør jeg ringe igjen og håpe på at jeg kommer til noen som har litt peiling?

Lenke til kommentar

Snakk om flaks. Jeg tok en telefon til Telebutikken i Sarpsborg, og der hadde de fått inn 1 stk i dag. :dribble::new_woot: Kom 1 stk bare sånn helt uten videre. Denne holdt jeg selvsagt av, og kjørte direkte opp. Telebutikken hadde også Chess, så da avbestilte jeg hos Chess.no, kjøpte den eneste DHD han hadde og valgte Chess som abonnement.

Lå i bilen helt til jeg kom på jobb med å se på den. Er på jobb nå, har satt den på lading...og fy f...for en fet skjerm. Jeg er knallfornøyd. Kjøpte telefonen for 3500 kr + Sjakk matt (og 199 kr i mnd nedbetaling).

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

Det er helt utrolig frustrerende at de ikke klarer å være mer behjelpelig enn de er. Jeg er nødt til å vite om jeg kan forvente å få mobilen i nærmeste fremtid ikke at den sikkert kommer i løpet av november.

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

Ikke at det har en betydning men han jeg snakket med nå sa at de fikk de inn iløpet av de neste 48 timene.

Jeg fortalte at noen her, som hadde bestilt via Chess hadde fått sporingsnummer for litt siden fra Moobi. Det virker som det er noe HELT galt med hele intern systemet hos Moobi. Jeg fatter ikke at det kan være så vanskelig.

Endret av vilhelm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...