Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nei, nei. Dette er ikke gode nyheter for magefølelsen til de klarsynte.

det skal nevnes at DU blir rundlurt og disse kundene fyrer opp under.

å kall mine poster spam, og deretter går du inn og ser på dine 40 siste poster.

Endret av crappysam
Lenke til kommentar

Beklager brukte feil ord, mente levert! Den endret status fra Rest til Levert ca. kl 13 i dag... Går utifra at den blir sendt i dag da.. Noen som vet hvordan bedrift dør-dør fungerer på lørdager?

De kjører ikke ut til bedrift på lørdag med mindre det er bestilt Express over natt 09 med tillegg for utkjøring lørdag.

Og det er basert på magefølelse?

(Nei, du trenger ikke svare)

Lenke til kommentar

Det er en ting som er irriterende med denne tråden og det er alle den sure kranglinga om hva som er OT eller ikke, hva som er lov å diskutere eller ikke og surmaga kommentarer som ikke har noe med DHD å gjøre.

Jeg mener at i en generell tråd er alt lov å skrive/spørr om, så lenge det har noe som helst med DHD å gjøre, greit å diskutere. Også synsing begge veier vedr. leveringsdato etc.

Nå vet vi at første batch av DHD har kommet til Norge og da er det vel en gledens dag, eller?

Endret av roarnico
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ganske komisk med alle disse bedreviterne som har trollet på flere sider om at leveringen ble utsatt... det er ikke GT5 som vi snakker om her :D

Gleder meg til å få telefonen! 3-4 dager igjen før jeg har den i hånden :)

Endret av vilhelm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg ER klarsynt og tok frem spiritsmebrettet for en uke siden da sa ånden i glasset tirs eller ons mest sansynlig att det kom på onsdag. :p

dette er fakta jeg har drevet med ånder i mange år og har vært klarsynt så lenge jeg kan huske!!

:yes:

Lenke til kommentar

i min glasskule lyser det tre ting. tror det står retard men jeg tyder det til hayward, et 15 tall og et 11 eller 12 tall.

tyder det som retard 15.11 eller 12 eller hayward 15.11 eller 12

Kall meg hva du vil. Hva du mener om meg er helt uvesentlig for hele verden, meg inkludert. Du tok FEIL, FEIL, FEIL. Og postet en masse bullshit.

lykke til, og takk for meg her

Ha det fint!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ringte Netcom (Moobi) nå. De hadde MOTTATT telefonen idag! De sender ut idag eller mandag. :dribble:

Jeg kan bekrefte dette - jeg ringte Netcom/Ucan2-avdelingen hos Moobi (har iallefall forstått det slik at det er forskjellige "avdelinger") for litt over en time siden og hun dobbeltsjekket at de HAR telefonen FYSISK på lager akkurat nå, og at de sender ut så mange telefoner de rekker idag, og resten blir sendt ut til mandag.

Til de som lurer på hvor jeg var i "køen", så bestilte jeg fra Ucan2 den 13. oktober, og de som bestilte den dagen eller før, regner jeg med også vil få telefonen i neste uke - håper dette letter litt på telefonstormen til Moobi, Netcom, Ucan2 osv. :)

Til sist vil jeg rette et velfortjent "in your face!" ;P til alle påståelige skeptikere som hele tiden har antydet at alle andre er duster som tror telefonen ville ankomme lager den 29. Dette gjelder selvsagt ikke de som har ordlagt seg penere og ikke så bastant. ;)

Endret av Antimatter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er selv Mac-bruker.

Lurer på om Android på Desire HD lar seg synke mot Mac?

Er det mulig å få opp det interne minnet og minnekortet som en egen disk og flytte filer frem og tilbake?

Android + mac fungerer, men jeg vil ikke akkurat skryte av det. Er mange synkroniseringsmuligheter du går glipp av. Personlig vil jeg si at det suger med HTC og Mac. Og det er veldig synd..

Lenke til kommentar

Magefølelsen min peker også dit, som andre skeptikere har uttalt, at mange blir skuffet til uka. Jeg kaller oss "skeptikere", mens de her inne som er manisk opptatt av at "HTC-kommer-til-å-holde-datoen" kaller det trolling og spam.

Kritikken har ikke vært rettet mot datoer men folk som poster magefølelser i stedet for fakta. Som jeg har repetert til det kjedsommelige, det er mulig HTC ikke leverer til den 3 men det er beste estimat pr dags dato. Stadig repeterende "magefølelser" er ikke egnet til noe annet enn å skape usikkerhet og dårlige følelser. Det medfører enda mere mas på leverandører, intetsigende poster her og folk som sover dårlig. En masse unødig støy.

Ikke del magefølelsen deres her. Gjør forumet og alle andre en tjeneste: hold den for dere selv. Så kan dere heller i triumf kose dere med å poste dokumentasjon hvis den blir utsatt.

Hvis det blir et faktum og ikke en magefølse.

Les hva jeg skrive så slipper jeg å poste den enda en gang.

Pek på noe spesielt her inne, si de siste 10 sidene, hvor alt som er diskutert fra deg og andre som "kun fakta". Hvorfor er det slik at når man spekulerer i negativ retning så går dere rett i strupen på folk og roper høyt etter "FAKTA" og "KILDE". For det er tydelig helt greit å skrive; "jeg tipper min kommer til uka, og jeg regner med at telefonen blir sendt på fredag og at jeg har den på mandag". Det er ingen av dere som da roper "KILDE" ,"FAKTA" og "BULLSHIT".

Det må da være rom for å diskutere på bakgrunn av synsing. Og om synsing og magefølelse er ord du ikke liker; så kall det gjerne "erfaring" om det er lettere å svelge for deg. :roll:

Kunne ikke vært mere enig her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...