Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Q: Hvor mange av de klarsynte her i tråden har faktisk bestilt DHD?

A: 0. Ingen. Nada.

Hvorfor da det sterke engasjementet i når den kommer? Og hvorfor dette sterke behovet for å diskutere magefølelser?

Åh, vær snill å kutt ut de patetiske ordelag du lirer av deg. Bare for at du får litt tyggemotstand på dine kraftuttrykk og bastante meninger, så blir du furt og kommer med barnslige karakteristikker.

Ut fra definisjonen din, så er vel jeg en av de "klarsynte". Og jo, jeg har bestilt 2 stk; en til meg og en til kona :tease: Jeg kunne vel ha ropt "fakta!" og "kilde!" til svaret ditt på at "0. Ingen. Nada" som har bestilt, men jeg lar det ligge. Det faller på sin egen usaklighet.

Og hvem er du som skal bestemme om hvem som får lov til å være engasjert her inne og ha meninger om Desire HD. Det er vel ikke krav til medlemskap av denne tråden at man faktisk har en DHD i bestilling. Og ser du på lagerstatus på de diverse nettbutikkene er det også lite vits å bestille en akkurat nå uansett.

Dersom det kun dreier seg om magefølelse, hvorfor er det da ingen nettbutikker eller leverandører som nå kan bekrefte at de som har bestilt vil få sin telefon 3. november? Og da mener jeg bekrefte som i sikkert. Ikke "mest sannsynlig", "trolig", "antagelig", eller "ganske sikkert". Men bekrefte at telefoner vil bli sendt ut på mandag slik at de er sikker på at kunden har den hos seg den 3. november?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål. Når enkelte av dere endelig får mobilen deres og ting roer seg litt ned her i tråden om releasedatoer, utsendelser og annet jall.

Vil da denne tråden omhandle tips om mobilen, generelle spørsmål, anbefalinger av apps, tweaking osv?

Hvis ikke pek meg i riktig retning for da ditcher jeg glatt denne tråden nu.

Det finnes allerede tråder som inneholder diskusjoner rundt operativsystemet, rundt applikasjoner og andre ting som omhandler Android og HTC.

Gudene vet hvor denne tråden havner når folk begynner å få telefonen... blir vel en slik alt mulig tråd om telefonen, også derav navnet på tråden: "Generell diskusjon".

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Når enkelte av dere endelig får mobilen deres og ting roer seg litt ned her i tråden om releasedatoer, utsendelser og annet jall.

Vil da denne tråden omhandle tips om mobilen, generelle spørsmål, anbefalinger av apps, tweaking osv?

Hvis ikke pek meg i riktig retning for da ditcher jeg glatt denne tråden nu.

Blir vel drøyt å regne med at ikke folk er spente på leveringstid for en så fet telefon. Naturligvis vil ikke tråden være full av bruker erfaringer og teknisk snakk før man har den i hende. Forventer du det, så "ditch" tråden du.

En mulighet er jo å starte en ny tråd uken etter at den er kommet. For frem til den tid, så er det nok leveringstider og forventninger det kommer til å gå i. Å tro noe annet er naivt. Anbefalinger av apps er det jo også egne tråder for. Og tweaks kommer vel når man har noe å tweake....

Lenke til kommentar

Det var akkurat det One Call sa da jeg ringte de denne uka. De så ikke poenget med bare å sette opp en dato og villede kunden til å tro at den kommer til uka. OneCall hadde ingen dato for levering, og de ubekreftede datoene var såpass usikre at de ikke så grunn til å legge den på nettsiden engang. One Call er vel kanskje norges mest seriøse, skal en tro "kundetilfredsheten" 2 år på rad nå. Regner med at Telenor tenker de samme baner.

Ser en på lagerstatus her, så tviler jeg sterkt på at jeg har mine 2 stk DHD til uka :nei:

http://www.kelkoo.no/p-mobil-uten-abonnement-100020213/htc-desire-hd-19684503

Lenke til kommentar

Fra en kamerat i Nordialog (Telenor) får jeg beskjed om at ny dato er 15 nov. Men denne også usikker siden de blir forskjøvet hele tiden!

Magefølelsen og erfaringene til flere av oss, ser kanskje ut til å stemme. Og det var det jeg fryktet :hrm: Men det er fullt mulig at Telenor driver med trolling :whistle:

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

istedenfor å tro og synse, kan en vell bare ta en telefon til moobi mot slutten av dagen og høre om første parti er sendt ut. "Ryktene" gikk vell på at de allerede har mottatt telefonen i går eller onsdag. Klistre på merker, utstyre med simkort osv. Shipping i dag. Der får vi enten et ja eller nei svar.

Lenke til kommentar

Fra en kamerat i Nordialog (Telenor) får jeg beskjed om at ny dato er 15 nov. Men denne også usikker siden de blir forskjøvet hele tiden!

Min kontakt hos Nordialog har fortsatt ubekreftet inn idag (han sjekket for en halvtime siden) Det lover forsåvidt ikke godt at det ikke står bekreftet idag.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo slenge ut en tanke til de klarsynte, kan det være et hint at Telenor ikke har denne telefonen i sin nettbutikk overhodet? Vil tro de er ganske interressert i å selge den.

Så en reklame på TV av telenor med Desire HD så jeg ville anta at de selger den..

Christian

Lenke til kommentar

Jeg synes "probelemene med leveranser" er betydelig overdrevet. HTC har sagt 3 november. Det er 5 dager til.

Jeg kan godt være med å klage på leveranseproblemer men jeg velger å vente til de faktisk er en realitet.

Det er jo det som er så fantastisk morsomt med denne tråden her. Virker som om ingen klarer/vil ta det inn over seg at HTC har sagt at lansering er 3. november :D Istedet er det nærmest om å gjøre å vise for omverden hvor lavpannet man er ;)

Vel, hvor mange sider får vi med off-topic denne gangen? Var det ikke igår vi faktisk klarte hele 2 sider med DHD snakk? :)

Vi må vel da også telle med din post som off-topic?

Helt riktig observert...

Lenke til kommentar

Hørte direkte med HTC i dag jeg, her er svaret:

Hei ****

Takk for din henvendelse.

Egentlig burde HTC Desire HD være tilgjengelig nå. Men telefonene blir importert fra Taiwan, slik at de fremdeles er på vei til forhanldere.

men de burde komme ut veldig snart nå.

Håper at dette hjelper med spørsmålet.

Lenke til kommentar

Hei ****

Egentlig burde HTC Desire HD være tilgjengelig nå. Men telefonene blir importert fra Taiwan, slik at de fremdeles er på vei til forhanldere.

Med denne så trengs kanskje ikke betegnelsene "de klarsynte" og de med "magefølelse" å benyttes mer, kanskje. :hrm: Noe mer bekreftende en dette trenger i hvertfall ikke jeg på at DHD ikke kommer den 3. november. Så at noen her inne har fått bekreftet 29.10.10 som sendingsdato, viser jo vår håpløst det er å tro på noen som helst. Eller er dette fortsatt trollig, Hayward?

Det som er sikkert er at ikke selv HTC lengre kan si at telefonen er i salg i Norge fra 3. november.

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

Hei ****

Gikk det første opp nå for HTC at telefonen må importeres fra Taiwan? Viste de ikke det når de gikk ut med offisiell lanseringsdato? hehe....

Lenke til kommentar

Holy Diver!! Min HTC Desire HD er sendt fra Ventelo bedrift nå i dag!!!

Å hvor nøyaktig står det at den er sendt?

Beklager brukte feil ord, mente levert! Den endret status fra Rest til Levert ca. kl 13 i dag... Går utifra at den blir sendt i dag da.. Noen som vet hvordan bedrift dør-dør fungerer på lørdager?

Lenke til kommentar

Holy Diver!! Min HTC Desire HD er sendt fra Ventelo bedrift nå i dag!!!

Ventelo leverer ikke disse selv, det er deres leverandør som leverer direkte til deg.

Snakket med Ventelo i dag, de tippet på midten av november, men kunne ikke gi et sikkert svar.

For øvrig så tror ikke jeg min ordre går av første parti, ettersom de sendte en eske desire isteden, som nå er returnert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...