Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Jeg synes "probelemene med leveranser" er betydelig overdrevet. HTC har sagt 3 november. Det er 5 dager til.

Jeg kan godt være med å klage på leveranseproblemer men jeg velger å vente til de faktisk er en realitet.

Det er jo det som er så fantastisk morsomt med denne tråden her. Virker som om ingen klarer/vil ta det inn over seg at HTC har sagt at lansering er 3. november :D Istedet er det nærmest om å gjøre å vise for omverden hvor lavpannet man er ;)

Vel, hvor mange sider får vi med off-topic denne gangen? Var det ikke igår vi faktisk klarte hele 2 sider med DHD snakk? :)

Vi må vel da også telle med din post som off-topic?

Og din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magefølelsen min peker også dit, som andre skeptikere har uttalt, at mange blir skuffet til uka. Jeg kaller oss "skeptikere", mens de her inne som er manisk opptatt av at "HTC-kommer-til-å-holde-datoen" kaller det trolling og spam.

Kritikken har ikke vært rettet mot datoer men folk som poster magefølelser i stedet for fakta. Som jeg har repetert til det kjedsommelige, det er mulig HTC ikke leverer til den 3 men det er beste estimat pr dags dato. Stadig repeterende "magefølelser" er ikke egnet til noe annet enn å skape usikkerhet og dårlige følelser. Det medfører enda mere mas på leverandører, intetsigende poster her og folk som sover dårlig. En masse unødig støy.

Ikke del magefølelsen deres her. Gjør forumet og alle andre en tjeneste: hold den for dere selv. Så kan dere heller i triumf kose dere med å poste dokumentasjon hvis den blir utsatt.

Hvis det blir et faktum og ikke en magefølse.

Les hva jeg skrive så slipper jeg å poste den enda en gang.

Lenke til kommentar

Jeg synes "probelemene med leveranser" er betydelig overdrevet. HTC har sagt 3 november. Det er 5 dager til.

Jeg kan godt være med å klage på leveranseproblemer men jeg velger å vente til de faktisk er en realitet.

Det er jo det som er så fantastisk morsomt med denne tråden her. Virker som om ingen klarer/vil ta det inn over seg at HTC har sagt at lansering er 3. november :D Istedet er det nærmest om å gjøre å vise for omverden hvor lavpannet man er ;)

Vel, hvor mange sider får vi med off-topic denne gangen? Var det ikke igår vi faktisk klarte hele 2 sider med DHD snakk? :)

Vi må vel da også telle med din post som off-topic?

Og din?

hi hi :D

Lenke til kommentar

Chess.no: Forventet levering: 8.12.10

Netcom: Står nå ingen dato. Kun Ubekreftet levering.

Tele2: Forhåndsbestill

UCAN2: Ubekreftet levering

PS Data: BEKREFTET 15.12.10

Komplett: ubekreftet 5.11.10

Ludo: Ubekreftet 15.11.10

MPX: Ubekreftet 15.11.10

PC Kiosken: Ubekreftet 15.11.10

etc etc

Det er batch 2 og 3 du har funnet leveringsdata for. Batch 1 er lukket for ordre over hele linja og ligger følgelig heller ikke ute med leveringsdato. På min står det bekreftet og sendingsdato 29.10. Inntil det endrer seg er det fasit for min del.

Lenke til kommentar

Magefølelsen min peker også dit, som andre skeptikere har uttalt, at mange blir skuffet til uka. Jeg kaller oss "skeptikere", mens de her inne som er manisk opptatt av at "HTC-kommer-til-å-holde-datoen" kaller det trolling og spam.

Kritikken har ikke vært rettet mot datoer men folk som poster magefølelser i stedet for fakta. Som jeg har repetert til det kjedsommelige, det er mulig HTC ikke leverer til den 3 men det er beste estimat pr dags dato. Stadig repeterende "magefølelser" er ikke egnet til noe annet enn å skape usikkerhet og dårlige følelser. Det medfører enda mere mas på leverandører, intetsigende poster her og folk som sover dårlig. En masse unødig støy.

Ikke del magefølelsen deres her. Gjør forumet og alle andre en tjeneste: hold den for dere selv. Så kan dere heller i triumf kose dere med å poste dokumentasjon hvis den blir utsatt.

Hvis det blir et faktum og ikke en magefølse.

Les hva jeg skrive så slipper jeg å poste den enda en gang.

Pek på noe spesielt her inne, si de siste 10 sidene, hvor alt som er diskutert fra deg og andre som "kun fakta". Hvorfor er det slik at når man spekulerer i negativ retning så går dere rett i strupen på folk og roper høyt etter "FAKTA" og "KILDE". For det er tydelig helt greit å skrive; "jeg tipper min kommer til uka, og jeg regner med at telefonen blir sendt på fredag og at jeg har den på mandag". Det er ingen av dere som da roper "KILDE" ,"FAKTA" og "BULLSHIT".

Det må da være rom for å diskutere på bakgrunn av synsing. Og om synsing og magefølelse er ord du ikke liker; så kall det gjerne "erfaring" om det er lettere å svelge for deg. :roll:

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

etc etc

Det er batch 2 og 3 du har funnet leveringsdata for. Batch 1 er lukket for ordre over hele linja og ligger følgelig heller ikke ute med leveringsdato. På min står det bekreftet og sendingsdato 29.10. Inntil det endrer seg er det fasit for min del.

Vel, jeg har ringt flere av de jeg nevner her, og det er absolutt INGEN jeg har snakket med, selv på direkte spørsmål, som kan si noe som helst om den såkalte batch 1. INGEN. Det er ingen av de jeg har snakket med som en gang kan si sikkert om de overhode får inn telefoner til uka (ringte for ett par dager siden). Dette forholder jeg meg til.

I våres bestilte jeg et rykende fersk HD-videokamera fra Sony. Fra en av landets største og mest seriøse nettbutikker fikk jeg bekreftet leveringsdato fra dem. Når den datoen var overskredet, satt de bare en ny dato lengre frem i tid. Akkurat det samme her. Sony satt en dato, men alle nettbutikkene satte sine ubekreftede datoer. Når man bestilte fikk man en bekreftet dato som korresponderte med Sony sin dato.

Så om det står 26.10.10 på din bestilling, betyr det ingen ting basert på min erfaring, så lenge ingen kan si noe som helst om batch 1 av de jeg har ringt.

Men det er lov å håpe. Jeg og kona har bestilt en hver, og ho er like utolmodig som meg. Så jeg ønsker ikke å bli oppfattet som negativ eller troll. Men det må være lov å være skeptisk fredag 29.okt, når fortsatt ingen kan bekrefte at onsdag 3.11.10 til de som har bestilt i september/ begynnelsen av oktober vil få sine telefoner :innocent:

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

Har selv bestilt fra komplett med utlevering på Pick up point (nr 20 i kø). Ringte dem tidligere denne uka for å spørre om de kunne bekrefte at de får dem inn i dag. Han jeg snakket med sa at det var han nesten sikker på, og at når de fikk dem inn, ville de snu leveransen i døra for å sende dem ut. Så forventer (Å jeebus som jeg håper) å få den i ettermiddag eller i morgen! Det er håp!

Lenke til kommentar

jaja, flott det.

Pleier Moobi og sende ut sporingsnummer? på mail eller må man logge seg inn på netcom?

Du fikk vel en ordebekreftelse med ordrenummer på sms? Ihvertfall sa de hos netcom at jeg kom til å få en sms til fra moobi når mobilen er sendt fordi det er moobi som ordner med det ;)

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Når enkelte av dere endelig får mobilen deres og ting roer seg litt ned her i tråden om releasedatoer, utsendelser og annet jall.

Vil da denne tråden omhandle tips om mobilen, generelle spørsmål, anbefalinger av apps, tweaking osv?

Hvis ikke pek meg i riktig retning for da ditcher jeg glatt denne tråden nu.

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Når enkelte av dere endelig får mobilen deres og ting roer seg litt ned her i tråden om releasedatoer, utsendelser og annet jall.

Vil da denne tråden omhandle tips om mobilen, generelle spørsmål, anbefalinger av apps, tweaking osv?

Hvis N8 tråden skal være en mal så nei, dessverre....

Lenke til kommentar

Jeg tror det er like greit å ditche. Er der jeg også. Jeg mener at de klarsynte burde diskutere magefølelser andre steder en i en tråd om mobiler men det er ingen stor sak for meg.

Lenke til kommentar

etc etc

Det vil da med andre ord si at du burde få et sporingsnummer pr. epost eller sms i dag, før 16.00.

Lenke til kommentar

etc etc

Det vil da med andre ord si at du burde få et sporingsnummer pr. epost eller sms i dag, før 16.00.

Ja det vil si at jeg burde få et sendingsnummer eller en ny dato.

Lenke til kommentar

Bestilte telefonen for 14 dager siden gjennom bedriftssidene til Ventelo. De ønsker i allefall ikke kommentere noen dato verken for når de får den, eller når de sender de ut. Jeg bare håper den kommen i løpet av neste uke. Sitter for tiden med en iPhone 3G som synger på siste verset. Practicly null signal, baterikapasitet på 1/2 dag og lagg.

Itansvarlig på bygget mente den skulle ligge på pulten på Tirsdag.

Lenke til kommentar

jaja, flott det.

Pleier Moobi og sende ut sporingsnummer? på mail eller må man logge seg inn på netcom?

Moobi sender det sporingsnummer på epost eller sms. Netcom har ingenting med Moobi å gjøre sånn sett. De sender kun bestillinger til Moobi, og Moobi sender til kunder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...