Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører

TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

• Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135

Anbefalte innlegg

Mye diskusjoner rundt omkring på nettet angående batterilevetiden til DHD, f.eks på XDA eller AndroidForums. Tester gjort av Engadget og andre sider, har ikke brukt mobilen lenge nok til at batteriet har fått "kjørt" seg ordentlig inn. Batteriet oppnår ikke optimal levetid før etter det har vært brukt en stund.

De som har hatt DHD i en uke nå, rapporterer om at batteriet har samme varighet som Desire, noe som kan sies å være akseptabelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selv Mac-bruker.

Lurer på om Android på Desire HD lar seg synke mot Mac?

Er det mulig å få opp det interne minnet og minnekortet som en egen disk og flytte filer frem og tilbake?

Skulle tro det. Det går fint på Desire.

Endret av osmano
Lenke til kommentar
Og hvordan er de greiene med at man kjøper den med abonnement, casher ut dette for så og få åpnet operatørlåsen? Da vil den kanskje bli billigere noen plasser?

Det mange gjør er å kjøpe telefonen der totalpris er lavest, får telefonen låst opp og legger SIM-kortet til operatøren i skuffen mens de betaler de 12 månedene med abonnement. Så bruker de bare sitt eget SIM i telefonen som om den hadde vært butikk-kjøpt. For mange kan dette lønne seg dersom telefonen er billig ett sted, mens ett annet abn. gir billigere ringetid eller andre tjenester.

Ok, skjønner. Takk for svar!

Lenke til kommentar

Når vi er inne på temaet, er det noen som vet om Ucan2 bruker å uopfordret sende mail med leveringsdato/sporing?

Denne gangen har jeg vært tålmodig og ikke ringt til verken Moobi eller Ucan2, men om jeg ikke hører noe innen neste uke kommer jeg jo til å kontakte dem da det sto bekreftet levering 26.10 hos de tidligere.

Lenke til kommentar

Har du ikke sendingsnummeret i morgen heller bør det ikke komme som en bombe. ¨

Blir matt av dere som det endelig går opp for at " oi. Telefonen min er ikke på vei og til nå har det stått ubekreftet på sidene til leverandøren min. " de vet som regel om de får inn telefonen i alle fall en dag i forveien.

som jeg sa, ikke gå glipp av dette forumet i morgen kveld etter kl 18. Her blir det garantert liv

Endret av crappysam
Lenke til kommentar

Blir matt av dere som det endelig går opp for at " oi. Telefonen min er ikke på vei og til nå har det stått ubekreftet på sidene til leverandøren min. " de vet som regel om de får inn telefonen i alle fall en dag i forveien.

som jeg sa, ikke gå glipp av dette forumet i morgen kveld etter kl 18. Her blir det garantert liv

Blir du ikke lei av å trolle og spamme?

Jeg melder spammingen din til moderator.

Lenke til kommentar

Vel, hrm.. det har stått bekreftet 26.10 på sidene til Ucan2, hadde det stått ubekreftet hadde jeg ikke giddet å engasjere meg så sterkt når jeg vet at ting kan bli utsatt.

Lenke til kommentar

jeg må da ha lov til og svare.

raporter du.

du skal jo forresten ringe advokaten din visst du ikke får DHDèn i morra så dette blir jaggu spennende og følge videre

Endret av crappysam
Lenke til kommentar

Sikkert bare in iPhone 4 bruker som angrer på at han ikke ventet med å kjøpe mobil til DHD kom ut og sitter nå med en telefon som har defekt antente og en proximity sensor som ikke har virket siden den kom ut som gjør at skjermen ikke låses når han holder den til øret for å snakke.

Lenke til kommentar

Vel, hrm.. det har stått bekreftet 26.10 på sidene til Ucan2, hadde det stått ubekreftet hadde jeg ikke giddet å engasjere meg så sterkt når jeg vet at ting kan bli utsatt.

har det stått bekreftet på netsidene dems så får du den nok. men det er litt rart da for ucan2 er vel det samme som netcom egentlig? mulig jeg er helt på jordet nå.

tror foresten ikke batteri kapasiteten kommer til og bli noe problem med mindre du skal spille angry bird hele dagen, den skjermen skal jo bruke mindre strøm enn en amoled skjerm

Lenke til kommentar

Sikkert bare in iPhone 4 bruker som angrer på at han ikke ventet med å kjøpe mobil til DHD kom ut og sitter nå med en telefon som har defekt antente og en proximity sensor som ikke har virket siden den kom ut som gjør at skjermen ikke låses når han holder den til øret for å snakke.

ser ikke no galt med iphone jeg.

hadde jeg hatt valget når det gjelder utseende så hadde jeg lett tatt iphone 4.

for det andre så liker jeg iphonen min ganske godt til sitt forbruk.

Endret av crappysam
Lenke til kommentar

Nå må du gi deg. Spam her er alle de som rapporterer intetsigende samtaler med kundekonsulenter og håpe, drømme, sikle *jeg har ikke noe liv* meldingene.

Fyren har et poeng når det står ubekreftet på en rekke nettsteder den dag i dag. Og enda bedre poeng når han spor kaos på denne tråden i morgen etter kl 18

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...